Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Krone-is til baby på 5,5-6 mnd?? Hadde dere gitt det? Bare lurer. Ikke snakk om bare en pitteliten dert, men ganske mye av en is.
*Mustang Sally* Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Nei! Gutten min er 8 mnd og har ikke smakt det enda.
Luca Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Hvis dette ikke er fleip, så lurer jeg på hvorfor du skal gi ganske mye og ikke bare bittelitt? Og svaret mitt er selvfølgelig nei:-)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 nix, jeg hadde ikke gjort det. kanskje HI lurer fordi hun kjenner noen som gjorde det?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 Nei nei, det er ikke jeg HI som skal gi is. Jeg lurte for jeg kjenner ei som gjorde det og lurte på om det var bra for en sånn liten tass. Han hadde is i hele ansiktet. Dette var på 17.mai. Ikke fleip dette her! HI
*ulvemor* Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 nei!! Jeg tror faktisk ikke anbefalingene fra hs og alle andre plasser angående melkeprodukter før de er ett år er oppspinn. det er ikke noe de dikter opp for å være slemme med alle som vil gi barna noe godt..
Luca Skrevet 31. mai 2006 #8 Skrevet 31. mai 2006 Åh, da skjønte jeg det. Blond jeg vettu, så ting tar litt tid noen ganger:-) Trodde du planla og gi barnet ditt is, og ikke hvilken som helst is heller, nemlig kroneis:-) så skjønte ikke helt den. Men da er vi enige, og ville ikke gitt det nei.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #9 Skrevet 31. mai 2006 Nå er jeg nok en av den streng-mor-sorten, så ikke tal om at ungen min fikk is i den alderen der. De skal jo ikke ha melkeprodukter det første året... Og hvorfor introdusere ungen din for godteri SÅ tidlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå