titti80 Skrevet 10. juli 2006 #51 Skrevet 10. juli 2006 Må neste le litt nå... Har flere av disse symptomene, men allikevel er de symptomer på denne tanta da.. Så jeg krysser fingrene for at tanta ikke kommer og at det heller kommer en velskapt baby ut om ni mnd. Lov å drømme litt da og ikke minst håpe!
Fru Barbro von Kobro Skrevet 11. juli 2006 #53 Skrevet 11. juli 2006 Er svært så hekta på graviditetssymptom for tida, så denne må opp
<3 Maren <3 Skrevet 9. mai 2009 #65 Skrevet 9. mai 2009 *dytt-dytt* Trenger trøstelete litt etter symptomene...
pbr Skrevet 27. mai 2009 #69 Skrevet 27. mai 2009 Takk for utfyllende og hjelpende liste, Ibhu! Jeg har følt jeg har gravidsymptomer, men liksom ikke VISST at dette er nettopp gravidsymptomer.. Pga neg. test igår har jeg gått over til å tro at det bare er menssmerter, som har vart i 2 uker...:s Men av de du har skrevet opp har jeg følgene symptomer: Stikk i magen Ekstra sulten.( blir veldig fort mett, også veldig fort sulten igjen) Leggkramper om natten (våkner at jeg har kramper noen ganger, og andre ganger kjenner jeg at leggene er støle på morran) Ømme pupper Blir skikkelig dårlig av kaffelukt, noe jeg har likt tidligere Smerter i korsryggen og ellers i setet, nesten en verkende følelse "Tak" i magen, kan vel være litt som milde kramper Stikk i magen, nedenifra og opp og fra sidene Fått litt menslignende smerter i magen de siste dagene, IKM om 3 dager Begynt å føle meg litt kvalm de siste dagene og Våkner etter en laaang natt, og kan være like trøtt etter 1 time. Sovner etter jobb/skole på sofaen Beklager for langt innlegg, men vil gjerne ha tilbakemeldinger på om dette virker som graviditetssymptomer eller menssymptomer?? Har vært sånn i ca 2 uker, noen symptomer kommer jo litt senere enn andre selvfølgelig.. Tok test igår, men den var negativ, men det kan jo være fortidlig siden det er 3 dager til IKM?? IGJEN, sorry for langt innlegg, men kjenner jeg er veldig frustrert... Noen som forresten har erfaring med cr gravitest? Den som slo ut neg. på meg... TUUSEN takk til dere som tar dere tid til å lese/svare..
Panda'n Skrevet 27. mai 2009 #70 Skrevet 27. mai 2009 Hei :-) Vi vil vel alle ha et svar her inne som kan fortelle oss om vi er gravide eller ikke :-) Mye av dette kan også bety mens, men jeg har også følgende symptomer: stikk i magen, blir fort mett og fort sulten, orker ikke tanken på kaffe eller espresso (pleier å drikke begge hver dag), smerter i korsryggen, småkvalm om morgenen, mensensmerter og kramper i magen som kommer og går. I tillegg har jeg vonde stikkinger som kommer plutselig i puppene, de har vokst litt, tisser ca. hver halvtime, har vondt i hodet, har hovnet opp nedentil, gråter av såpeserier... Jeg er ganske sikker på at jeg er gravid, selv om det er 1 uke til IKM. Alt dette ligner veldig på de 2 forrige graviditetene. Det kan være for tidlig å teste før IKM, noen får ikke positiv før flere dager over IKM. Så prøv igjen på IKM. Lykke til!
Smurfelykke Skrevet 27. mai 2009 #72 Skrevet 27. mai 2009 Har også mange av disse symptomene som er nevnt av Ibhu. Har IKM idag, men testet negativt i sted... Følgende symptomer har jeg: - Stikkinger som skifter fra høyre til venstre lyske, nesten som mensmurringer, hatt disse siden noen dager etter EL - Stikkinger i halebeinet - Hodepine - Utflod - Trøtt og slapp selv om jeg har sovet lenge om natten - Dårlig eller rar matlyst, veldig vingle-Petter når jeg skal spise. Mye som ikke smaker noe spesielt godt lenger - Ømme bryster, mest den høyre - Litt småkvalm noen dager - Blødende tannkjøtt, men det har jeg rett som det er ellers oxo... Pusser nok litt hardt ;o) - Humørsvingninger! Hva sier dere? Kan dette være en liten spire? Om det er noen her inne som har vært gravid og har hatt liknende symptomer, så fortell! Jeg er så nyskjerrig på om det kan være noe denne gangen, selv om jeg testet negativt i dag. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå