Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei dere. Vet ikke om jeg er gravid, men trodde det iallefall... Men i dag to dager før IKM begynte jeg å blø litt. Det er nesten blanda ut med utflod (slimete) SORRY for ekle detaljer altså... Hva skal jeg tro? Starten på mens? ALDRI opplevd liknende...Er sååå trøtt og sinna om hverandre... Kan jeg ha en SA? Jeg har ikke peil.Min første PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 Det kan være spotting - har du testet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #3 Del Skrevet 31. mai 2006 spotting hæ hva\er betyr der?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 Spotting er misfarget utflod og/eller blodblandet slim i dagene før mensen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minni`79 og gogutten Skrevet 1. juni 2006 #5 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg hadde en dag med slik mens denne måneden og jeg var gravid!! Så det går an.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå