Påan-igjen Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei. Begynner å bli forkjølet nå. Det klør noe forferdelig i halsen og nesen er begynt å renne. Noen som har noen råd som bruker å funke for dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 heh.. leste akkurat innlegget ditt om å ha blitt syk... har ingen supergode råd, men en god varm dusj, hiv innpå et par paracet eller ibux og kryp til køya bruker å hjelpe hos meg... og selvfølgelig å bli dulla en hel masse m da ))) Sender uansett mange mange varme ønsker om go bedring Ser forresten at du å er fra nord Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. mai 2006 #3 Del Skrevet 31. mai 2006 Enig med Lene her jeg!! Varm homminmelk, eller te skal hjelpe for alsen! *sender-varm-og-god-god-bedrings-klem* En web-klem smitter jo ikke.............. ...eh, med mindre du har fått data-virus da............... HAHAHAHA Nå syntes jeg selv at jeg var rasende morsom....hahahahahah......datavirus...heheh, den var go..hihihihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. mai 2006 #4 Del Skrevet 31. mai 2006 Hadde det bare vært en superkur for sånt svineri! Men er nok ikke det. Må nok bare ta tiden til hjelp og la det gå over. Men det hjelper jo med te og honning som de andre sier her. Nesespray for tett nese og ører. Og noen gode halspastiller. Det jeg pleier å gjøre om nettene når halsen klør, er at jeg har en skalk brød i en pose på nattbordet, for å "klø" halsen med. Nei, kryp under dyna, og få full forpleiing du, så går det over skal du se. God bedringsklem til deg. Ps. Marekatta er virkelig i slag i dag, med datavirus, hehehehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre søte små Skrevet 1. juni 2006 #5 Del Skrevet 1. juni 2006 Ingen vidunderkur som jeg vet om. Sitter her selv med kløende hals og snufser. Jeg synes te med honning og melk er lindrende. Ellers er det vel nok søvn og hvile som gjør susen....(nok søvn..hva er det liksom...) Hæ, dette skalk brød i pose-trikset skjønte jeg ikke, fru Gyldenkron! Spiser du brødskalk for å lindre kløe? Eller er jeg treig? God bedring, da, både til meg og deg! Og alle andre som måtte trenge det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #6 Del Skrevet 1. juni 2006 Ja, jeg spiser av skalken. For å klø halsen innvendig på en måte. Er elendig å forklare.... Har den i pose for at det ikke skal bli for tørt. God bedring til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*jaja* Skrevet 1. juni 2006 #7 Del Skrevet 1. juni 2006 God bedring alle sammen!!! Sliter med det samme, men det er vel ingen trøst...hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre søte små Skrevet 2. juni 2006 #8 Del Skrevet 2. juni 2006 Her skal ingenting være uprøvd! Skal legge skalk i pose med det samme. Mye bedre enn en pose fishermansfriend i løpet av en natt! Hehe..jeg skjønner nå at du tar skalken ut av posen før du spiser.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå