skorpion-75 Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei, må bare dele dette med dere. Etter å ha vært en elefant i begge sv.skapene mine, hadde jeg mange kilo å ta av. Og en mage som blir kalt hengemage eller "fettforkle" på kirurgispråket, som har plaget meg masse. Ikke for forfengeligheten skyld, men med sår dannelser o.l. Så jeg har de siste mnd vært i kontakt med lege for å få henvisning til videre behandling. Så i dag har jeg vært på konsultasjon på Colosseumklinikken i Oslo, og jeg fikk innvilget full bukplastikk:-) Så da blir det operasjon i august. Kunne fått det tidligere, men valgte å vente i og med at vi skal til skal til syden i sommer... Så nå sitter jeg her med litt blanede følelser,, uæææ det er jo en stor operasjon. Men jeg gleder meg til å få det unnagjort... (sikkert ikke alle som syntes dette er noe interessant, men jeg måtte bare dele det med dere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 åååååååååååååååååå - gratulerer!! vi snakka jo litt om det tidligere, så nå er jeg kjempeglad på dine vegne! får du det dekket også eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 31. mai 2006 Jepp det gjør jeg.. derfor veldig glad:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. mai 2006 #4 Del Skrevet 31. mai 2006 det er det VEL unt!! går så fint, skal du se! krysser fingrene for deg i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjanne Skrevet 31. mai 2006 #5 Del Skrevet 31. mai 2006 Så bra at du har fått innvilget dette. Skjønner dine blandede følelser ang et slikt inngrep. Men hvis du har antydning til sårdannelser så er det sikkert godt å få det gjort. Jeg har jo møtt deg og kan med bestemthet si at dette ikke er et visuelt problem. Synes du var en flott dame/jente. Lykke til : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 31. mai 2006 #6 Del Skrevet 31. mai 2006 ÅÅ så heldig du er!! Jeg ser ut som ett verdenskart i 3D, så jeg kunne tenkt meg det jeg også.. men er ikke plaget med noe sår eller noe, pluss at Natalie vil vel ha noen søsken etterhvert.. så jeg får vel bare leve med det.. Det er en stor operasjon, men det er jo sikkert en stoor lettelse å bli kvitt sårdannelsene også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 1. juni 2006 #7 Del Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer. Håper jeg får det en dag også. Har fortsatt mange kilo og forhåpentligvis et svangerskap igjen først, men etter det..... Hva skal til for at man får det dekket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei aprilbaby. Jeg er ferdig med mine sv.skap jeg så nå er jeg klar for å få en litt flatere mage. Vet ikke helt eksakt kravene, men har hørt noe om ca 2cm heng el mer, eventuelle fysiske og psykiske plager. På meg er det over 2cm og jeg sliter som sagt med klam og svett hud under henget som da gir sår dannelser.. Tror det kommer veldig ann på kirurgen som ser deg og skal vurdere deg. Noen er nok sikkert mer slepphendte i forhold til andre. Han jeg var hos var veldig nøye, og han anbefalte meg å gå ned noen kilo til. Tror det er en greie om å ha en bmi på under 28, jeg er nå nede i 26-27 tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 1. juni 2006 #9 Del Skrevet 1. juni 2006 Kjempe heldig. Men hva er kriterier til at en får innvilget slikt? Ja det hadde nok vore noe for meg også det kanskje *hehe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 2. juni 2006 #10 Del Skrevet 2. juni 2006 så bra da gratulerer:) venninnen min var veldig plaget og fikk utført et slikt inngrep. Hun ble så fin og ikke minst fornøyd etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå