tyr 73 Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Hvilken type kan en gi? Går det greit med wasa sin fullkorn skorpa? Hun nærmer seg 9 mnd og har 4 tenner.. Er bare litt engstelig for at hun skal sette noe i halsen.
brooklyn Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 her spises det vanlige wasakavringer. han gnager med de to tennene han har. og så knuser vi en kavring og blander med biola. Kjempepop!
Trollemor og snuppa! Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 Min har fått kavring fra hun var seks mnd. Helsesøster sa at man kunne begynne da.. Har bare kjøpt vanlig kavring fra Wasa tror jeg det er.. )
Fru_Pigalopp Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Kan man det altså? Er så reddd for aat han skal sette ddet i halsen jeg........Det er jo så hardt? Han er 8 mnd nå og har to tenner nede. Skal han bare få gnafse løs mener dere?
Påan-igjen Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Lillegutt har ikke fått opp tenner enda, men jeg mener å ha hørt at kavring kan hjelpe når det klør veldig. Har ikke turt å gi han det (pga biter som kan sette seg fast?), han er 5 1/2 m. Hvis du har hørt at det er greit fra 6 mnd kan jeg kanskje prøve det snart for han gnager på alt han kommer over.
Trollemor og snuppa! Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 Jeg pleier å ha snuppa under oppsyn.. også tar jeg bort bitene når det blir bløtt. Men hun digger å gnafse på dem.. )
Tøydokke Anna Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 Hvordan tør dere å gi kavring til babyer? De kan jo få av store biter og sette i halsen... Ei i barselgruppa som jeg gikk i med storesøster ga ungen sin på 8 mnd kavring, og han greide å få av en stor bit som ble sittende fast i halsen, og det var med nød og neppe vi fikk den opp igjen. Ble livredd jeg, og tenkte på det mange ganger da jeg så flere som ga ungene kvaring, brødskorper og pølse.. Kjempeskummelt. Vi fikk jo heldigvis etter mye om og men opp biten fra halsen. Men det ble noen dager med skriking pga sår hals etterpå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå