Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Har hatt mye melk til nå... hun er 14 dager,veier 3050g.Gått opp fra 2790g. Lurer på om jeg bare kan begynne med MME i tilegg nå til natta. Hvem er best? Kjøpt NAN. Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Hvorfor skal du bruke mme om du har nok melk...? Skjønte ikke den jeg.
Lindis :-) Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 Det bestemmer du da helt selv , men hvis du har nok melk hvorfor begynne med tilegg? Jeg har ikke nok melk (desverre) og er veldig fornøyd med Hipp.. Tulla mi ble hard i magen av Nan men dette er visst veldig forskjellig :-) Begynn med NAN og prøv deg frem :-) Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Har pumpet opp til 200 ml. Men i dag har d kommet usle 30ml plutselig. ammet henne i over en time,men fikk tydligvis ikke nok.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Vi bruker NAN. Er veldig fornøyd med den. Begynner du å få lite melk?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 Pumpet opp til 200ml,men i dag var d rundt 30 bare...
shabby Skrevet 31. mai 2006 #8 Skrevet 31. mai 2006 Det er nok litt for tidlig til at produksjonen har stabilisert seg enda. La henne heller spise ofte, så tilpasser kroppen mengde melk etter behov ( i de fleste tilfeller). Snakk uansett med helsestasjonen før du begynner med MME. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #9 Skrevet 31. mai 2006 Ja,d står på pakka også at jeg bør prate med lege eller helse søster først? hvorfor? Hilsen dum mamma
Lindis :-) Skrevet 31. mai 2006 #10 Skrevet 31. mai 2006 Dette er noe jeg ikke skjønner.. Hvorfor må man snakke med helestasjonen før man begynner med MME? Vet man ikke som mor hva som er best for sitt eget barn? Jeg bare spør.. Jeg gir tilegg pga lite melk og gjorde iallefall det uten å ta det opp med helsestasjonen før. Jeg har selvfølgelig informert i ettertid at hun får tilegg for at de skal følge med på vekten og de så iallefall ikke rart på meg for at jeg ikke hadde rådført meg med de på forhånd.. Ser at det står på pakken også, men skjønner ikke helt hvorfor...
Mulle :) Skrevet 31. mai 2006 #11 Skrevet 31. mai 2006 Jeg gir mme uten å ha snakket med helsesøster først... Og da hun spurte så svarte jeg at jeg ikke hadde nok selv og gav han tillegg utenom.. Jeg har no sluttet å amme pga lite melk.. Så her går det bare i NAN
Medium fikk guttebass Skrevet 31. mai 2006 #12 Skrevet 31. mai 2006 Gutten min får Hipp og vi er kjempefornøyd med den. ) Har prøvd Nan og Collett også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå