Gå til innhold

Stakkars lille gutten min...*bekymret mamma nå...*

Anbefalte innlegg

Uff, sønnen min har kastet opp det meste han har fått i seg idag. Han er 9mnn og får fortsatt pupp, beholdt det han drakk i ettermiddag.men da jeg skulle gi grøt ikveld før han la seg, kom alt opp igjen, ga han bare en skje. I tillegg har han over 39 i feber, er så slapp og vil bare ligge i fanget eller i senga.Ikke ville han ha puppen igjen nå før jeg la han heller.

Har gitt paracet så jeg håper det hjelper, blir nok lite søvn på meg i natt.Må jo følge med og titte inn til han ofte syns jeg. Er nok ei lita hønemor i sånne situasjoner. Uff, får håpe han er bedre imorgen, er så ille å se han sånn her...

Fortsetter under...

Føler med dere! Her også har vi vært førstegangs-kjempesyke, og jeg knuger min lille snart flat av medlidenhet! Begynte med oppkast her også og plutselig puff! Kjempefeber over 40! Og lite matlyst...

Kan forøvrig linke deg, i tilfelle det kan sammenlignes:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/5218017

Har faktisk tenkt på 4.barnesykdom.. søkte litt på feber istad nemlig.

Men er det vanlig med oppkast da? Samtidig lissom.. Får se an litt formen til imorgen da, om han ikke får i seg noe eller ikk beholder det han får i seg og har like høy feber bør jeg vel kanskje ringe legen...

Liker ikke å være sånn overnervøs heller se..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...