Gå til innhold

magesmerter, vanlig? 4 + 5


vivi79med2tette

Anbefalte innlegg

Hei. Er ny her inne. tok test i går. Jippi gravid!! he he. Men sitter her og leser. kan bli syk av å lese for mye her inne å. finner egentlig bare negativt om smerter i magen. Stemmer det, eller kan det være vanlig?

Jeg har hatt mens murring og smerter nå i ca. 1 uke. Ganske ubehagelig egentlig. Håper det er vanlig jeg da ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mens murringer og smerter i mage og rygg er helt vanlig, livmora strekker seg. Så du trenger ikkje å bekymre deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du dette var godt å høre!! Får jo faktisk litt små panikk da. Sa det til mamma, å ring legen!!, sa hun da. he he, mødre.. Skulle helst sluppet og ha vondt da. hører sjelden det blir nevt. Er stort sett bryst og kvalme det går i. Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vivi79.

Logget meg inn for å spørre om akkurat det samme:) Er 4+4 og har også menssmerter og "vondt". Er vel egentlig mest litt ubehagelig, og så er jeg jo så veldig bevisst på det.. Hver gang det stikker litt tror jeg at jeg har fått mensen og blir litt deppa.

 

Men som noen svarte tidligere så har jeg også hørt fra flere av mine tidligere gravide veninner at det er helt vanlig så vi får trøste oss med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å være redd for så lenge dere ikke begynner å blø og sånt. Jeg hadde masse smerter og var sengeliggende i 2-3 uker. Var skikkelig redd selv, men det gikk over, og jeg fikk se spiren sprell levende da jeg var 8+5.

 

Kan kanskje være greit å ta kontakt med lege bare for å bli beroliget. Ikke kjekt å engste seg hele tiden...

 

Lykke til, og håper det snart går over!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...