Gå til innhold

Renselsen... til dere barselkvinner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husker ikke helt hva som tok hvor mange dager, men det som kom ble lysere og lysere hvert fall, til slutt ble det som litt mye utflod, ja. Nå er det snart 5 uker siden jeg fødte og nå blør det litt igjen, men tror kanskje det er fra et sting... For stingene har nemlig ikke gått enda, trodde liksom det skulle skje snart... Jeg dusjet meg nedentil hver morgen og kveld, ikke etter hvert dobesøk. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne gjøre det som en lindring hvis jeg hadde vondt, men det hadde jeg ikke.

Jeg blødde i 2,5 uke før det gikk over til en gulaktig utflod som ble mindre og mindre. Jeg dusjet morgen og kveld. Etter toalett-besøk "banket" jeg forsiktig med toalettpapir.

Nå, etter 7,5 uke, blør jeg MASSE igjen. Regnet med det var mensen i farta, men kom flere store klumper i dag (sorry detaljer). Blir litt lett bekymret jeg da (måtte inn til operasjon 9uker etter en dødfødsel jeg hadde fordi det viste seg at morkake rester satt igjen, vil helst ikke det igjen), så ringte legen. Han sa det var mensen, men at det kommer rester av skorpe osv ut samtidig siden jeg fikk den så tidlig.... Jeg som trodde jeg kunne nyte mange måneder uten.... (fullammer)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...