Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Ingenting tyder på at det er noe galt, men man kan jo aldri være helt sikker heller. Håper i hvertfall at hjertet slår som bare det, og skal spørre om det er liv jeg kjenner, for det mener jeg at jeg gjør. Skal ta min første blodprøve også denne gangen, og jeg har de to andre svangerskapene mine fått beskjed om å ta jerntilskudd, men håper jeg slipper det denne gangen, for jeg må få det i sprøyteform.. Helt utrolig at jeg egentlig er gravid denne gangen, for jeg trodde jeg mistet i SA nå før påske. Det viste seg jo at jeg gjorde det, men jeg ventet egentlig to, men den den andre sitter godt fast der inne:-) Wish me luck i morgen:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5219488-ul-i-morgen-er-veldig-spent-p%C3%A5-om-alt-er-bra/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
marguritten Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 Vi er vist flere som skal i morgen. jeg skal klokken 12.30.....gleder meg....men gruer meg mest... håper at alt er godt. Snakket med svigermor i dag,om at hvis barnet hadde down syndrom,så ville jeg ta abort....holdt nesten på å begynne å gråte. men håper jo at alt er fint. å hvorfor skulle det ikke være det?. lykke til i morgen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5219488-ul-i-morgen-er-veldig-spent-p%C3%A5-om-alt-er-bra/#findComment-5219689 Del på andre sider Flere delingsvalg…
veca'sbaby Skrevet 31. mai 2006 #3 Del Skrevet 31. mai 2006 oj! Lykke til! hørtes jo spennende ut:D har du tvillinger i familien da? Jeg og hadde en SA i mars, og så gravid igjen med en gang(du bare fortsatte jo..hehe) like greit det egentlig.. Har også UL i morra, og gruer meg litt.. ikke at jeg har symptomer på noe negativt, men som du sier, man vet jo aldri! Ønsker deg iallefall masse luck:D (og en liten til meg selv:P) veronica Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5219488-ul-i-morgen-er-veldig-spent-p%C3%A5-om-alt-er-bra/#findComment-5219703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 31. mai 2006 Nordkvinne: Jeg har time hos legen kl.14.00. Tror jeg ikke velger jordmor denne gangen. Legen min er så flink til å ta seg tid til meg og svarer på alt jeg spør om. Du nevnte downs, er du i alderen der det kan være en mulighet for det? Uansett så skal du vite at det er fler som får helt normale babyer selvom de er i faresonen. Og hvis det skulle vise seg at det blir et barn med downs så håper jeg du får prate med noen om det, før du bestemmer deg for å ta abort eller ikke. Jeg har sett mange mennesker med downs og mange klarer seg faktisk veldig godt selv. Ønsker deg uansett lykke lykke til. Alle ønsker seg jo friske babyer:-) og du har helt sikkert et friskt mirakel i magen:-) vecababe: Jeg har absolutt ingen tvillinger i familien min, så jeg regnet heller ikke med at jeg kunne bli gravid med to. Men jeg ble jo det, og så den tomme sekken den ene hadde ligget i, og ble faktisk veldig trist selvom gleden var enorm over å se et levende foster inni meg samtidig. Jeg har hatt 4 SA før(iberegnet denne ene her) og en XU pluss at jeg har vært heldig og gitt liv til to helt herlige sønner som nå har rukket å blitt 5 og 6 år:-) Føler meg utrolig heldig selvom jeg har mistet så mange ganger. (8 fostere tilsammen, og to, snart tre(håper jeg) levende fødte barn) Masse lykke til til deg også! Vi får krysse fingrene alle sammen og håpe at våre små mirakler er friske og raske:-) xxxxxxxxxxxxx Håper å høre fra dere i morgen om hvordan det har gått:-) Klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5219488-ul-i-morgen-er-veldig-spent-p%C3%A5-om-alt-er-bra/#findComment-5219984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
veca'sbaby Skrevet 1. juni 2006 #5 Del Skrevet 1. juni 2006 det gikk kjempefint! Veldig glad for at babyen levde og hadde det fint. Den sparket og slo og hjertet dundret:D Herlig! Jeg har selv hatt mange SA og en MA og har to nydelige barn på 8 og fire år, men er veldig glad idag også at alt var helt fint. Trygt å få vite sånt, syns jeg, istedet for å gå å være bekymret. Hun sa legen at når alt var så bra nå ville det mest sannsynlig gå fint videre også. man vet jo aldri, men kan jo ikke gå å tenke negativt heller.. Så rart å få tvillinger uten at man har det i familien, men jaja.. trist det gikk galt, men du har jo den ene, det var hyggelig å høre at alt var bra der iallefall! Krysser alt som er for alle her inne jeg, våre mirakler får nok se dagslyset skal du se! Klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5219488-ul-i-morgen-er-veldig-spent-p%C3%A5-om-alt-er-bra/#findComment-5228717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei! Så kos at alt stod bra til med den lille i magen din:-) Her også var alt helt perfekt! Gullet har vokst til 69mm fra hodet til rumpa:-) Så sjekket leggen nakkefolden og den var 1,2 mm og det er jo kjempefint! Legen sjekket alt i dag, og han kunne konstantere at den lille var frisk som en fisk:-) Er sååå beroligget nå. Fikk også vite at siden alt var fint nå, så var det store sjanser at vi får et friskt barn i desember:-) Gleder oss utrolig mye! Skal på ordinær UL hos samme lege den 13. juli, og da får jeg UL- terminen også.Men idag var vi ganske enig at den mest sannsynlig blir som min menstermin, 10.12:-)) Og neste gang jeg skal på UL skal gutta mine få være med og se på den lille. De gleder seg allerede. Blir sikkert noe annet enn å bare se på bildet. Selvom man ser tydelig hva som er hva. T.o.m. gutta så hvor hodet lå...hehe:-) Skal legge inn UL-bildet på albumet mitt nå, så det er bare å titte innom der:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5219488-ul-i-morgen-er-veldig-spent-p%C3%A5-om-alt-er-bra/#findComment-5228974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
veca'sbaby Skrevet 1. juni 2006 #7 Del Skrevet 1. juni 2006 Så herlig å høre!! Det er så utrolig betryggende å høre at alt er i orden. hadde med meg min samboer og min sønn på 4 år, og de så faktisk babyen de også! Eneste vemmelige var at jeg måtte ta det via skjeden, men jeg hadde skjørt, så det gjorde ikke noe. hehe.. Kjempefint at legen sjekket alt da!! Da kommer det nok til å gå veldig fint, siden alt er bra sålangt! Det sa jo legen til meg også Fikk du sett kjønnet da? eller vil du ikke vite? her var det for tidlig å se, men på ordinær UL skal vi nok spørre. gleder meg masse til å se den lille igjen! men veldig trøst å ha bilder da:D nå skal jeg innom deg å se på bilde! Herlig asså!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5219488-ul-i-morgen-er-veldig-spent-p%C3%A5-om-alt-er-bra/#findComment-5230772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei igjen:-) Fikk ikke vite kjønnet enda, det var for tidlig... Men skal, må(hehe) få vite det neste gang.. Håper ihvertfall det... Jeg fikk utvendig ultralyd idag jeg, det er jeg glad for, for den innvendige syns jeg er litt ubehagelig. Har et stort problem da... Får ikke lagt inn ultralyd bildet mitt:-( Jeg blir fortalt at jeg må legge inn jpeg, jpg fil men det er det jo, så jeg skjønner ikke at det ikke går! Uff, blir såååå irritert(+hormoner) og det er til å bli gal av... huff... Tok tilogmed bildet av bilde for å så legge det inn sånn men det gikk ikke det heller:-( Men jeg har jo fått lagt inn andre bilder på albumet mitt som er tatt med kameraet, så jeg skjønner ikke hvorfor det ikke funker nå. Ville sååå gjerne vise frem mirakelet mitt, men går det ikke så går det jo ikke...HULK! Jeg så du hadde lagt inn msn-adr di her inne...Kan jeg legge meg til? Spør pent først her jeg da...hehe.. Hvis ikke kan du legge meg til... Min adr er: [email protected] Men vi tytast vel i morgen, for nå tror jeg at jeg må legge meg.. Skal være hos mamma i helgen sammen med folket her, også har vi bedt unga fri fra bhg mandag, tirsdag, og onsdag for vi er blitt bedt på hyttetur:-)) Skal bli sååå kos å komme seg ut litt. Kom visst på at jeg snart bør pakke ferdig her...hehe... huff, den dataen er farlig! Man blir totalt avhengig...;-) Men sove først så pakke tidlig imorgen... Skal ikke dra før litt utpå dagen engang. Ha en flotters natt:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5219488-ul-i-morgen-er-veldig-spent-p%C3%A5-om-alt-er-bra/#findComment-5233622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
veca'sbaby Skrevet 2. juni 2006 #9 Del Skrevet 2. juni 2006 Så rart du ikke får lagt ut bilde da! og ikke når du tok bilde av det heller:S Kjemperart.. Kanskje det er noe midlertidig, kan jo prøve igjen når du kommer tilbake fra tur! Høres jo kjempekos ut da, håper du får en fin tur:D Jeg la deg iallefall til på msn da, det merker du vel når du logger deg på.. SANT DET DDU SIER!! dataen er farlig! Blir faktisk litt avhengig altså.. noen dager uten og jeg går amok!hehe.. Ja, du får pakke pent, og kose deg så snakkes vi:) klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5219488-ul-i-morgen-er-veldig-spent-p%C3%A5-om-alt-er-bra/#findComment-5234415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå