Gå til innhold

Noen som er ivrige på å bli med i klubben vår?

Anbefalte innlegg

Vi starter herved en klub for oss som har vett på å holde oss her på bli gravid siden :-)

Vi blir rett og slett nektet av "han der oppe" å bli med på trimester-sidene. Vi har bestemt oss for å gjøre det beste ut av oppholdet her, inntil vi får tillatelse til å gjøre som de andre og rotte oss sammen på trimestersidene :-)

Hvis det er noen som ønsker å holde oss med selskap i klubben, så er dere hjertelig velkommen, men vær forberedt på at det blir jubel den dagen dere forlater oss ;-)

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

Ja,jeg blir med!! ;-)

Ser ikke ut som at jeg skal innpå trimester klubben på en stund så.

Tanta mi som bestemmer det med klubber for meg,og hun sier at denne klubben passer meg perfekt. ;-)

Jeg er med.. Tanta tillot ikke noe annet denne syklusen nei.. Gjett om jeg ble sur.. Først lager kroppen tull med syklusen. eggløsningen kom hele 17 dager på overtid.. Så syklusen ble 50 dager lang.. Og så når el hadde vært kom mange småtegn,, men neida,, mensen kom den..

Annonse

JA, jeg er med i klubb! Vi får prøve å finne noen felles gleder i all leisegheten:-) Vi kan jo i hvert fall spise og drikke hva vi vil (hvert fall mellom IKM og EL...). vi slipper å slåss for å få fødeplass, vi holder magemålet og kan bruke favorittsommerkjolen fra i fjor (hm... burde i hvert fall...),

Og ikke minst: vi kan være med i denne fine og eksklusive klubb av snille, søte, håpefulle og tålmodige venter!

Stå på alle sammen, husk at det nesten alltid går bra til slutt!

Klem fra meg - 11 pp!

Annonse

Ivrig og ivrig :)

Jeg melder meg gjerne inn. (Så lenge det er graaaaaatis, hihi).

Hva skal vi kalle oss da??

Potius sero, quam numquam = Bedre sent enn aldri (på latin)

Litt langt kanskje... Men det passer godt til oss:)

Hei,

Jeg er med, men håper jeg bare er med en liten måned:-) snart ferdig med tr så da er det bare til å trå til :-) men starter bare på vår 2 pp så dere kan no sikkert regne med meg en stund fremover :-) lykke til alle sammen :-)

Morsomt at så mange vil være med! :-)

Men når det gjelder bøker og slik så kan jeg ikke love noe....

Ikke sikkert vi sender ut bøker akkurat, men en liten brosjyre eller ti er det mulig kommer i posten etter hvert ;-)

En anna ting jeg har glemt å nevne, er at de som måtte forlate klubben vår, har et ubetinget ansvar for å melde fra til oss andre om tips og ideer dere måtte komme over på 1.trimester, som kan hjelpe oss i å følge etter :-)

Ha en fin kveld alle sammen, nå tar en sliten klubbleder natta alt :-)

Mysill, du som er våken så perverst seint, du kan få overta de siste timene før normale folk tar natta ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...