Gå til innhold

Mai: Siste dag i mai... og fortsatt barn i magen :o(


Mamma til godjenta & lillebror

Anbefalte innlegg

Ja, ja, jenter, dere som ikke har født enda, blir det barn før midnatt da?

 

For min del tror jeg neppe det, forbereder meg på å gå uti neste uke, for ikke å bli for skuffet hvis det ikke skjer noe i løpet av de nærmeste dagene. Et juni-barn blir det nok uansett her i gården.

 

Er nå 4 dager over termin som var 27.mai, og selv om jeg har hatt MASSE vonde kynnere de siste dagene, så tør jeg ikke håpe for mye...

 

Blir vel juni-klubben på oss da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra det er flere med meg. Hadde termin 24. mai , men her går jeg enda. Vi får vel ta turen sammen over til juniklubben. Terminen min selv er 1. juni så det spørs om det ikke er den som stemmer alikevell. Vell her er det ingenting som skjer ,så juniklubben her kommer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mens termin 26. og UL termin 27. Har vært så sikker på å føde før termin, nr.1 kom nemlig 13 dager før UL termin for 2 år siden. Føler nå jeg har gått og ventet i en måned allerede, he he...

 

Men det er hyggelig med juni-barn også da, og barn blir det på oss om ikke lenge :o)

 

Vet du hvor lenge du må gå over? Jeg har overtidskontroll på sykehuset 10. juni, men hvis alt ser bra ut med meg og den lille da, kan jeg risikere å måtte gå til 17. juni, dvs. tre uker over UL termin (huff!!!!), før jeg evt. settes i gang. Håper virkelig ting går i gang av seg selv før den tid, det føles VANVITTIG lenge til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...