Gå til innhold

Blødning


rødhette*

Anbefalte innlegg

Da jeg nettopp var på toalettet, hadde dopapiret såvidt en lyserød flekk på når jeg tørket meg. Var ikke noe mer da jeg sjekket, og var ikke direkte blod. Har ikke hatt vondt i magen eller noe på forhånd nå. Er dette normalt, eller er det grunn til bekymring? Er kjemperedd nå, så håper noen kan svare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Rødhette!

 

Høres ikke så farlig ut. Du ser fort når det er blod. Har hatt SA to ganger, og man begynner å blø omtrent som med mensen. Kan jo bare være at du er litt sår. Det er jo normalt i graviditeten. Lykke til på veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat at det kan forekomme blødninger fra livmortappen, men hvis det begynner å gjøre vondt eller blødningen tiltar bør du kontakte lege/legevakt. Lykke til!!!!!!! Jeg krysser fingrene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk. Da avventer jeg og ser hvordan det utvikler seg....

 

Er forresten 7+6 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skremme, men be om en UL.med MA blør man som regel ikke... litt lenge å vente til uke 18 for å vite om alt er ok..

 

Jeg har kun hatt litt blod, men fostersekken var tom... skal på sykehuset å få pille på lørdag,, grøss

 

Det er store sjanser for alt er bra med dege, men for å være å den sikkre siden ville jeg bedt om en ul...

 

LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg opplevde det samme i dag...har vært hos legen, og hun sa det var normalt..dersom blødningen øker på, og blir lik som en mens, har du nok dessverre mistet..det har jeg idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så trist å høre :(

Krysser fingra for at det ikke kommer mer hos meg... var akkurat og sjekka, ikke noe mer foreløpig iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...