Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Bare en og annen gang,og det sliter på.Har prøvd å snakke med ham,men kommer ingen vei,har også prøvd å "forføre" ham... Han elsker meg,men vil bare ikke lenger. Føler meg ikke noe pen og bra lenger,vet ikke hva jeg skal gjøre... Vi krangler om andre ting også,alt mulig mange dumme ting. Føler meg bare håpløs for tiden... velger nå å være
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Uff, må være vanskelig... Her er det motsatt. Men det er ikke fordi jeg elsker ham mindre, har bare ikke lyst lengre. Skylder på travelhet i hverdagen, har liksom ikke ork. Har du spurt ham om hvorfor?
SurreGuri Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 uff..ja, kjenner dette fenomenet igjen...men det var bare for en kort periode. har han sagt at han ikke vil lenger? eller er det det at han synes du er kjedelig? (ikke stygt ment) kanskje han trenger noe spontanitet? Meg og min sambo la oss inn på hotell for ca 2.5 mnd siden, det var knall gøy! vi hadde oss til *rødme* flere ganger med uten fortrukket gardiner *knis* vi kunne se folk som gikk forbi på gaten...vi gikk ut og tok noe drinker og koste oss!! lillegutt var hos farmor og koste seg! dagen etterpå tok vi en dusj sammen og spiste nydelig frokost!! dette var helt topp!! og vi skal snart gjennta dette!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 da bør du forsikre deg om at han ikke har det andre steder. sier ikke det for å være ekkel, men når det gjelder menn som mister lysten, er de ofte utro, eller prøver å skjule en impotens
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Det er helt vanlig at både menn og kvinner mister sexlysten i inntil ett år etter en fødsel... Dette pga traume etter selve fødselen og store endringer i livssituasjon. Det betyr ikke at mannen er utro selv om han ikke vil ha sex en periode!!!!!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Bare slapp av jenta mi detter kommer sikkert til å ordne seg Mannen min var nesten sånn i et år(det er lenge), han bare hadde ikke sex lyst i det hele tatt. Endelig har han fått sexlysten igjen hurra og nå er det noen ganger to ganger om dagen. Prøv å holde ut, vet det er vanskelig. Ikke mas på han det liker de ikke.....si heller til han at han for gj'øre noe mot deg hvis han for lyst på sex, at du har gitt opp og orker ikke å bli avist !!! Gi han god tid, pass at han har det bra rundt seg !! Dette fungerte ihvertfall hos meg.... Er det veldig mye å gjøre hos mannen din??Mannfolk kan få sånn hvis de har veldig mye å tenke på... ønsker deg lykke til..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 Har også hatt det sånn, og det samme som fungerte for anonym over her, fungerte for oss også. Det trenger ABSOLUTT IKKE være sånn at han får det han trenger på annet hold, det er det dummeste jeg har hørt! Menn kan miste sexlysten av de samme grunnene som kvinner. Det er faktisk ikke sånn at menn alltid går rundt og vil ha sex hvert minutt. Mannen min la på seg en del kilo, og syntes han var så forferdelig, at han ikke orket å ha sex. I tillegg hadde vi veldig mye som skjedde rundt oss og mye å tenke på, det førte også til at han ikke følte for sex. Innimellom kan det med prestasjonsangsten ta litt overhånd for menn, særlig dersom de føler seg litt presset, så ikke press ham. Si at du forstår at det ikke er sånn nå, og la ham komme når ting endrer seg igjen. Slapp av du, og tenk hvordan du ville blitt behandlet dersom du hadde det slik. Kan nesten love deg at han føler det litt som et nederlag å ha det slik, for menn skal jo liksom være fertile hele tiden. Og når det ikke er sånn, så er det sikkert vanskelig å snakke om det også. Vis forståelse, så endrer det seg sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå