Gå til innhold

Hun er blitt så vanskelig å legge for natta!! 5 mndr..

Anbefalte innlegg

Hun får grøt kl.18, så kveldstell, litt kos, pupp på rommet, og så senga kl.19. Da gråter hun med en gang, selv om hun har smokken i. Og hun er trøtt altså! Ca 2,5 timer siden sist dupp på en times tid.

Så vi går inn ca hvert 2.min vi da..Men det blir jo skrikemetoden omtrent det da?! Vil jo ikke det så tidlig...Men hva skal vi gjøre da??? Har ikke fått tenner enda..Vi smører med dentinox.

Er et kjempestrev dette, når jeg er alene med henne og storessøter på 3 år. Samboeren min jobber mye på kveldene.

Fortsetter under...

Min fikk sånn for sirka måned siden...(da var hun også 5 måneder) jeg gikk inn med noen minutter i mellom og til slutt sovnet hun. Er veldig gla for at jeg gjorde det (litt konsekvent) fordi nå er hun som hun var før, ikke noe problem å legge :)

lykke til

Har du prøvd å gi henne noe å fikle med?? Babyen min er 5 mnd og var vanskelig å få til å sove... Hun sutta å sutta på fingrene, men var fortvila (bruker ikke smokk)! Gråt og gråt... Huff - men så gav jeg henne en bitteliten klut som hun kunne fikle med og ble helt stille:) Etter noen minutters fikling med denne kluten sovner hun *hehe* Verd et forsøk:)) Nå roer hun seh hver kveld, bare hun får denne kluten.

Huff, kan tenke meg det blir slitsomt for dere!! Når gullet her i huset har hatt perioder da han er vanskelig å legge har vi vært konsekvente og holdt på de samme rutinene, gått inn og gitt smokken med jevne melomrom (omtrent som deg) og rett og slett ikke gitt oss. Har selvfølgelig sjekka at det ikke er rap eller noe som plager han. Og plutselig er han en drøm å legge igjen:)

Så hold motet oppe og ikke gi deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...