Gå til innhold

Noen bifile i stavanger her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 22 år som søker bifile venner :o)

De vennene jeg har i dag skjønner IKKe at jeg er bifil og vil gjerne ha noen som er mer "likesinnet" meg å prate med å gå ut med evt :o)

Hadde en venninne som var bifil her men hun flyttet selvfølgelig så...

Takk for svar på forhånd :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen bifile eller lesbiske/homofile her i stavanger da..??

• 2 uker senere...
Skrevet

joda jg er,er 22 år,har ei lita ei.....

Skrevet

Hei.,

kunne og tenkt meg det.

De vet ikke her heller at jeg er det, eller noen, men ikke alle.

Har ikke så lyst å legge ut mail adressen min her, har du??

hehe

Skrevet

Men jeg er forresten ikke fra Stavanger, men kanskje du har lyst på kontakt alikevel?

• 5 måneder senere...
Skrevet

Kommer også fra stavanger og synes det er veldig spennende med jentekos selv om jeg aldri har prøvd det! Har veldig lyst men har ikke funnet noen som vil være med meg enda. Gjerne vi skulle møtts?

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei jeg er en jente på 28 år. Er ikke bifil, eller er jeg? Jeg forelsker meg ikke i jenter men tenner på dem. Det har eg alltid gjordt.... men sier det ikke til noen..

• 7 måneder senere...
Skrevet

har hatt følelser for 2 jenter i mitt liv. den ene var pur lyst, og den andre var.. tja.. kjærlighet???? men, er gift, og har et barn... bor i stavanger. har kun kysset ei jente, og aldri latt det gå lengere.. var vell litt skummelt, og usikkert.. kommer fra en liten plass. så det har vell noe å si også.. kunne gjerne tenkt meg å få flere venniner her, men uten baktanker...

ser det er lenge siden dette er blitt postet.. men vil komme innom her av og til, bare for å sjekke...

• 3 år senere...
Skrevet

Hei jeg er ei kvinne på 23 år som har vore bifil nesten heile mitt liv, å være har det blitt nå som jeg har blitt eldre. Jeg har ofte blitt forelske i kvinner. Jeg har hatt sex med ei kvinne før. Jeg syns det er bedre med lesbe sex enn heterofil sex. Jeg vil så gjerne bli venn med ei bifile kvinne eller lesbiske. Jeg har type men jeg føler ikke at vi har så gode sex lenger. Jeg har vore sammen med han ganske lenge. Og ver gang vi har sex tenker jeg på kvinner.

Jeg bor i Stavanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...