Gå til innhold

Nå skal jeg holde meg noen timer, så skal jeg teste.... Klarer ikke vente til imorgen tidlig....

Anbefalte innlegg

Var nettopp og tisset for jeg tenkte jeg skulle vente med en gravi-test til imorgen tidlig. Bestemte meg for å brenne av en ikveld allikevel... Har følt idag at TR kommer, og sprunget på do å sjekket flere ganger men nei.... Er så sykt trøtt og litt i ubalanse når det gjelder humøret kan jeg si.... hihi.... Kanskje bare ønske-symptomer men jeg prøver å teste idag allikevel...

Hvor mange timer må jeg holde meg før jeg kan tisse på test igjen når jeg nettopp var på do? Noen som vet? Har hørt alt fra 2 til 4 timer....

Har ikm om 3 dager:-)

Fortsetter under...

Nå kommer jeg og er skikkelig gledesdreper, men hvis det er cb du skal bruke så må man bruke morgenurin hvis man bruker den før ikm... Beklager!

Hvis jeg var deg ville jeg venta, har nettop hatt samme symptoner og tatt tester tidlig, og blir like skuffa hver gang. Hvis du skal ha sjansen for en positiv test ville jeg venta til i morgen eller heslt til ikm dagen..lykke til.

Uff ja jeg vet jeg burde vente men har 2 tester her liggende som roooooper så fælt .... Orker ikke høre på den ropingen lenger.... hihi....

Siden jeg har to tester så tar jeg en om 3-4 timer, så venter jeg med den siste til ikm dagen ;-))

Skal gi beskjed om resultetet jeg vet du:-) Har skikkelige sommerfugler i magen. Mannen min går bare rundt og klager over at jeg tisset i do nettopp for han er like ivrig som meg... hehe....

Kryss fingrene for meg da. Kanskje det hjelper;-)

Annonse

Veldig spennende, nesten som det er jeg som skal teste!! men for å være litt kjip er jeg enig med de her som sier du bør prøve å vente.

Er så domt hver gang man har trua, og så blir det negativ test. Sjansen er uansett større i morratidlig.

Si fra hvordan det går uansett da, og tvitvi!=)

Klarte bare holde meg 2 timer etter siste dobesøk før jeg testet....Var så sikker på å få positiv test men ..... NEI........ Ååååååå blir så irritert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå har testet ligget ett kvarter og kan se antydning til strek...Samme skjedde for to dager siden . Fikk også ultra ultra svak strek og derfor trodde jeg at jeg hadde hcg i urinen men svært lite og at testen idag hvertfall ville være godt positiv....... Nei nei nei nei nei.... jajajajaj.... Får lyst på ett stort glass rødvin nå kan du si..... Får vente til den irriterende dumme tanta kommer å holder meg med selskap... Just in case:-)))

Testet med CB, men streken kom etter 10 min:-( For to dager siden kom en ultra ultra svak strek etter 9-10 min så jeg trodde og håpte streken skulle være sterk idag... Håper og tror at det kanskje er siden jeg tar testen om kvelden og bare to timer siden forrige do-besøk.... hihi....

ta en test imorgen tidlig på morgenurin du så får du det riktigste svaret, er den negativ da så kan du heller slå deg mere til ro og vente på TR

håper den er positiv for deg

klem

Annonse

Takk for det:-))

Blir helt rar av dette her jeg.... Gjør ikke dere?? Har sinnsykt såre brystvorter, litt små-kvalm , stikker i sidene ..... åååååååå,,,,,, Er det bare PMS eller hva er det for noe?? Har IKKE hatt det slik før ikm før,,,, det er jeg sikker på!!!! (tror jeg... hihi,,,,)

Takk Kirsty. Du er ett levende bevis på å holde motet oppe med dine 14pp altså. Står virkelig respekt av deg, det må jeg si!!!! Du oppmuntrer og kommer alltid med gode råd. Tusen takk skal du ha. Tester igjen om noen dager på MORGENURIN.... hihi.... Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg da:-)

Wish

M¨sjekke hvordan det går med deg vettu, spent:)

Har også samme symptomer, svimmel, kribling i brystvortene og stikking i siden. Tror det er gravi tegn helt til det motsatte er bevist jeg. Det må du også. Lykke til:))

off hehe... stakkar oss... venter tanta på besøk på lørdag jeg.. har såååååååååå lyst å ta en test nå, men har ingen symptomer :( så går bare rundt og tripper for å håpe at tanta ikke kommer på lørdag slik at jeg kan ta en test..

Godt å se at det ikke bare er jeg som er GAL.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...