Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Hadde sa i begynnelsen av mai. Lurer på når ikm dagen min blir nå i juni. Hadde småblødninger i 5-6 dager før den dagen jeg tror saen skjedde.. Den dagen var det litt mer blod enn de andre + litt mer mensensmerter. Etter den dagen blødde jeg ca 9 dager ( ikke mye blod) Testet negativt på graviditets test allerede 4 dager etter selve saen, så regner med at alt var ok igjen siden jeg var så kort på vei. Men hadde positiv el test 11 dager etter saen som er tidligere el enn jeg pleier og ha.... Lurer derfor på om jeg allerede kan være gravid igjen siden el kom så tidlig og derfor også ikm tidligere enn vanlig. Når regner dere ikm fra? Den dagen selve saen var, dagen blødningene starter eller den dagen de sluttet.. Uff dette ble litt rotete, men håper noen har svar.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5218782-n%C3%A5r-ikm-etter-sa/
jadida Skrevet 3. juni 2006 #2 Del Skrevet 3. juni 2006 Hei, først og fremst - trist å høre at du mistet. Begge gangene jeg har mistet, har jeg kommet så og si rett tilbake i syklusen min. Har stemt sånn omtrent med at dag for SA er å regne som første dag i mens. Men det er jo mange som bruker lenger tid på å komme "i gang" igjen. Denne gangen imidlertid litt annerledes; har småblødd så og si konstant siden SA'en, med unntak av et par dager et par uker etter. Begynte så og småblø igjen, før jeg blødde kraftigere (mens). Omtrent når jeg vanligvis skulle vært ferdig med mens, har blødningene avtatt igjen. Holder å bruke truseinnlegg, men kommer fortsatt litt hver dag. Har fått resept på noen piller som skal stanse blødninger, som jeg tenkte jeg skulle prøve å ta nå. Er møkklei av å blø!!! Muligheten for at du kan være gravid igjen er der - mange som opplever å bli raskt gravide etter å ha mistet. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5218782-n%C3%A5r-ikm-etter-sa/#findComment-5245363
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå