Gå til innhold

og da fikk jeg besøk av tanta,,,,

Anbefalte innlegg

Hadde en veldig god følelse denne gangen, vondt i begge sider og veldig ømme pupper, og tr kom ikke. Men selvfølgelig kom den i dag ,en uke for sent.. Men får ikke deppe for mye, har fått beskjed om at jeg skal få pergo nå av sykehuset, så jeg gleder meg litt til å få hjelp. Lykke til neste gang alle som fikk tr denne måneden..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5218747-og-da-fikk-jeg-bes%C3%B8k-av-tanta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd nå et år og nettop tatt blodprøver. Legen sa at det kunne hende jeg ikke hadde el og da ville jeg få det. Men skulle visst få det for å gjøre el litt mer "hard" slippe flere egg så det klaffer litt fortere. Venter ennå på svar fra legen. Håper på pergo ved neste pp.

Uff, så kjedelig! Tanta kom til meg i går, enda jeg var så sikker denne gangen - alle tenkelige (og noen utenkelige) symptomer ;-)

Går nå inn i 11 pp og begynner å bli motløs, lei og sliten. Håper på hjelp etter sommeren hvis vi fortsatt sliter.

LYKKE LYKKE TIL med pergo-kur, tror sikkert det gjør susen for dere!!! Kanskje det til og med blir to på en gang?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...