Gå til innhold

Da er dommen falt

Kris.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann kjære deg!

Har svart deg på et annet innlegg, men ville bare si at da jeg hadde min MA, ble jeg værende her inne på dette forumet samtidig som jeg var inne på BliGravid - bare for å ikke måtte oppleve enda et "tap" ved å ikke føle at jeg hører til her på BIM lengre. Så tok det å da bare (sier bare nå, men da føltes det som en evighet) 4 mnd fra utskrapning til jeg var gravid igjen! Håper det skjer fort igjen for deg å - om du ønsker det!

klem,

Hei, vil bare si at jeg føler med deg. Det er en tung stund, og en utrolig tomhetsfølelse. Har ikke selv tatt abortpille, hadde en SA i begynnelsen av mai, begynte plutselig å blø masse så kroppen ordnet opp selv. Men vet iallefall hvordan du føler seg, og sender deg en stooor trøste klem.

Føles enda tomt og rart, og må ærlig innrømme at jeg noen ganger kan begynne å gråte for ingenting. Det er tung det her, unner ingen å oppleve dette. Ønsker det alt vel og lykke til!

Hei Kris - ser du har skrevet flere innlegg her. Hvordan går det med deg? Tøft dette her, men som andre skriver - det kan være litt støtte i å henge rundt på bim likevel. Treffer andre som også har mistet og kan dele erfaringer.

Også kanskje vi en gang treffes igjen på 1. tri - når alt dette vonde er over.

Vet ikke så mye om hcgverdier som du beskriver - de målte lenge på meg etter utskraping for å se at alt var borte. Tok mange uker før prøvene var normale igjen. Håepr du får svar - og at noen kan oppklare det du synes du fikk for lite informasjon om. Du kan jo evt ringe jordmora på sykehuset og spørre? Det er ikke noe godt å bli sendt hjem og lure på sånne ting.

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...