Gå til innhold

Da var dommen falt..........;(


Kris.

Anbefalte innlegg

Så ikke mere idag, kanskje enda mindre. Plommesekken var også borte nå........en tom fostersekk!!!

Skal tilbake for å få abort pille på lørdag kl 1200.........

Da var 7+5 uker med glede borte...

 

Noen som har vært gjennom dette???

 

kommer til å savne dere alle...lykke til videre..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig trist å høre:( jeg kan ikke annet å si. Håper du kommer snart tilbake. Lykke til videre, neste gang på lykken være med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg! Opplevde akkurat det samme like etter 7 fullgåtte uker 1. april (av alle dager...) Men nå er jeg allerede 5+ 5 på vei igjen. Var veldig lei meg da jeg mistet, men ville bare gi deg en liten oppmuntring om at det kan gå fort å bli gravid igjen. Ønsker deg lykke, lykke til!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK TAKK, mammen min er så mye borte så det skal godt gjøres, brukte 9 måneder denne gangen..

 

Fikk du pille eller utskrapning??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barn fra før av, og derfor gikk det av seg selv. Var en tur hos gynekologen 3 dager etterpå for å se på ultralyd at alt var kommet ut. Men før jeg fikk guttungen hadde jeg en SA og måtte på utskraping i uke 13. Det var mye tøffere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har barn jeg også, han er 1,5 år... har ikke blødd mye jeg... så må nok gjennom dette... ber il gud om at jeg begynenr å blød i helgen så jeg slipper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da... Det var trist å høre.

 

Jeg opplevde det samme i oktober2005, men ble gravid igjen etter en mens og er 26+5 idag. Håper dere opplever å bli gravide igjen like raskt.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner deg allerede, Kris... sender deg alle gode ønsker framover og ønsker deg velkommen tilbake igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg opplevde MA 21.april (dagen etter 1 års dagen til dattera mi) jeg blødde bare dagen før og det kom en klump bare.. hadde ikke vondt men kjente på kroppen at noe var feil.

jeg var til utskraping 21.april 2006 og var da 11 uker på vei..

er nå inne i min 1.pp

håper det sitter perfekt for deg neste gang altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du så trist å høre.

Har også vært gjennom dette for ikke så lenge siden 13. mars, jeg ble sendt hjem uten pille med beskjed om å komme igjen en uke etter. Begynte å blø krafti ca 2 dager etter første lege besøk håpet at alt kom ut av seg selv men den gang ei derfor ble det utskraping uka etter.

Jeg var 10+5 når dette skjedde og hadde derfor rukket å fortelle det til mine venner som ble en god støtte i denne perioden.

Det hjalp meg og være åpen om hva som hadde skjedd, kom fort over det men det hender at jeg tenker nå kunne jeg ha vært ..... på vei.

Derfor er gleden ekstra stor nå når jeg er blitt gravid på nytt etter 1pp.

Så det gikk fort å bli gravid igjen til meg.

XXX fingrene for at det går fort for deg også, vi er jo veldig fruktbare i en slik periode.

 

Klem og lykketil videre og håper at vi ser deg her igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsuen takk for all støtte, dere er bare helt utrolige...

 

Jeg fikk bskjed at jeg skulle komme på lørdag for en pille for å såkomme tilbake på mandag for tra piller..

 

Grumer meg veldig, jeg ville bare bli ferdig med dette nå...

 

HCG stiger enda, skriver et nytt innlegg om det nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...