Gå til innhold

Har dere navn på bebisen??

Anbefalte innlegg

Hei !

Lurte på om mange her har navn klart på bebisen sin??

Eller om dere venter til den er kommet ut for å se hvilket navn den passer!

Min gutt skal hete Kevin:) Magen min heter liksom Kevin nå, synes det er litt koselig:) kan ikke forandre navnet nå uansett tror jeg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5218574-har-dere-navn-p%C3%A5-bebisen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi har ikke noe navn enda da vi har valgt å ikke vite kjønnet på babyen. Men vi skal sette opp en liste med 5 gutte og jente navn begge to og finne to navn vi begge synes er fine. Kan godt hende at vi ombestemmer oss når vi får nurket i armene... ;-)

Annonse

Inntil mandag kveld så visste vi ikke om vi skal få en gutt eller jente.

Vi har jentenavn "fra tidligere" da vi har en sønn på 2,5 år som heter Tord. Da fikk vi ikke "brukt" jentenavnet vi kom frem til den gangen. Det er Oda.

Så Oda har vi beholdt.

Vi måtte finne frem til 1-2 guttenavn vi likte. Jeg fant 2 navn og mannen min fant frem til det ene av de 2 jeg hadde bestemt meg for. Så da blir gutt nr. 2 hetende Trym. For nå har vi fått vite at vi får nok en gutt.

Ja, de passer sammen. Og så er de litt spesielle begge to og ikke så mange som jeg veit om som heter det. Dessuten har vi foreldrene norske og "vanlige" navn så det passer ikke med moderne, utenlandske navn. Vi har sansen for norske/norrøne navn.

Annonse

Uff, jeg har tenkt på så mange navn at jeg blir helt svimmel!

Men, blir vel aldri helt enig med meg selv -Og mannen min er sjelden enig. Han vil ha Marius eller Anders, men jeg vil ikke ha noen av de mest populære navna. Så må det passe til han vi har... Så synes jeg han skal få en "egen bokstav", og derfor ingen S-navn siden han vi har heter Stian,...

vi har kalt den lille gutten i magen for teodor siden ultralyden. vi må se han først..men regner med det blir vanskelig å kalle han for noe annet når han har hatt det samme navnet så lenge:) med mindre det viser seg at det er ei jente da..:)

Vet ikke kjønn og er ikke i nærheten av å ha et navn klart om det blir det ene eller det andre.... Vi blir ikke enige og nå er det ei stund siden vi har pratet om det. Vi får vel lage oss ei liste vi også, men det haster forsåvidt ikke. Kan jo bare vente til barent kommer og se hva barnet "passer" til å hete:)

Med de andre to hadde vi det klart, men vi har gått bort fra det andre alternativet til førstemann, siden vi da hadde to navn og ikke visste kjønnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...