Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Har fått vite at svigerinna mi har fått ei lita tulle for noen timer siden. Og det har utløst noen merkelige følelser som jeg nesten skammer meg for å ha. Jeg gråter for ingenting og er i veldig dårlig humør. Jeg pleier vanligvis å bli veldig glad på andres vegne, og jeg er jo glad på hennes/samboerens vegne, men samtidig har jeg et kaos inni meg nå av følelser. Jeg synes ikke selv at jeg er sjalu, men det er vel det det kommer av? Det er ikke det at jeg ønsker noen skal dulle med meg i stedet nå heller. Jeg skjønner meg egentlig ikke på meg selv i dag. Godt å få det ned til noen her.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Se på det på denne måten isteden: Når du føder så glemmer alle svigerinna di og datteren, og så blir det deg og ditt barn alle vil dulle med isteden... ;O)
yasmina Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 Man blir litt rar når man er gravid. Da min svigerinne ble fridd til og jeg var gravid,begynte jeg å gråte.... Jeg kjente jeg regelrett ble sur. Gikk og gjemte meg på soverommet. Tror det var fordi jeg var skuffet over at sambo ikke hadde fridd til meg.... Er en stund siden nå,og jeg ble fridd til etterhvert, men tårene og gråten varte bare en liten dag og så gikk det over. Var egentlig kjempe glad på hennes vegner, måtte bare fordøye det litt.... Men, nå i ettertid ser jeg litt forundret tilbake på opplevelsen. Skjønner det ikke helt,men velger å tro at det da var en del av graviditetshormonene..... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå