Gå til innhold

Hvor lenge skal dette vare da??

Anbefalte innlegg

Synes jeg har blødd nok, og dag er det vannvittig vondt også, kan ikke være særlig lenge unna et toalett. tror jeg har brukt opp to pakker med bind denne uken, snart blir jeg vel blodfattig??

Dere andre som har vært gjennom sa, hvor lenge og hvor mye??

Forrige gang hadde jeg en MA, og da gjorde jo sykehuset den største jobben kan man si!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5218480-hvor-lenge-skal-dette-vare-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært igjennom SA, men jeg vil mene at det bare er positivt at du nå blør skikkelig ut.. Både smertene du kjenner og den store blødningen er nok bare kroppen som streber etter å "rydde opp" etter aborten. Men dersom det fortsetter like intenst, med både smertene og blødningen, ville jeg ha oppsøkt lege.

Håper du snart får komme igang igjen med prøving, og kan legge denne episoden bak deg!

Klem

Hei trollet 39

jeg hadde jo min SA (9+5) på lørdag som var. Har blødd mye. Smertene mine avtok gradvis, tok seg opp en dag men da kom det ting ut. Nå er jeg så og si smertefri og idag har jeg så lite blødning at jeg tok sjansen på et truseinnlegg.

Var hos legen på mandag og da sa hun at det fremdeles var litt rester igjen. Må tilbake til kontroll neste uke. Men hun påpekte at smerten ikke skulle bli værre igjen. Da skulle jeg kontakte henne. Nå ble smertene mye værre dagen etter, men da kom altså også mye ut (levret blod). Dagen etter ingen smerte og slik har det nå holdt seg, og blødningene har avtatt gradvis.

Var på ridning i går og det var litt vondt å sitte ned synes jeg. Kan også synes det er litt vondt å sette seg brått ned på en stol. Kjennes som jeg dytter noe opp. Men også det har blitt bedre.

Vel dette er min status 5 dager etter.

Da ser det ut til at det har roet seg hos meg også, om sider. Var på hos gyn på torsdag og målte hcg, den hadde sunket fa 11000 til 5000, så da er ikke det noe bekymmer heller!! Prøver kanskje å ri igjen til uken!!

Dro på laksefiske på fredag kveld, årets første døgn etter laks.... og i morgentimene på lørdag, dro jeg tok en flott fisk på 4.7 kg, NY PERS!!!! forrige persen fra i fjor var på 2.3 kg!! Da er røkelaksen til jul reddet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...