Gå til innhold

Lykke til, Mensana!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker deg med dette lykke til i morgen. Håper du har greid å forbrede deg skikkelig, til tross for at tankene til tider sikkert har vært andre steder??

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å! Er det eksamen alt???

LYKKE TIL MENSANA!!! :-)))

Skrevet

Så kjempeskjønne dere er!!!!!!

Nå er eksamen overstått! Hadde muntlig i dag greide meg sånn ok. Har hatt to eksamener til sammen og fikk C på begge. Ikke knallbra, men helt hederlig, spesielt med tanke på at jeg jobber fullt og i tillegg har vært gravid og kvalm og alt morkakestyret..

Sommerferie!! Hurra!

- skal jo jobbe til 21.juni da, men det føles veldig som sommerferie akkurat nå.. Deilig!

Klem til dere begge!!

Skrevet

Så bra da!! :-) Deilig med "sommerferie" fra skolen i alle fall!!! :-)

Skrevet

Heldig som er lærer, du....., hentydning til din lange ferie. Som helt sikkert er velfortjent!!! Karakter C, hva tilsvarer det?? har gått på universitetet, men der var det tall.

Skrevet

C tilsvarer alt mellom 2,5 og 2,9.

Sånn cirka i hvertfall.

Det kan være ørliten forskjell fra høgskoler til høgskoler og fra uni'er til uni'er..

Jeg har en blanding av tall og bokstaver på vitnemålet mitt fra lærerskolen. Ser helt harry ut. Liker tallkarakterer MYYYE bedre. Høres mye bedre ut med f.eks 2,7 enn C.

- deilige sommerferien, ja! :-)

Skrevet

Gratulerer med to C'er:) På NTNU-Dragvoll tilsvarer C gamle laud, så det er ikke den dummeste karakteren å få (det er bare det at den ser litt sur ut) :)

Jeg har tatt meg en velfortjent 'ferie' i stavanger denne uken og har dermed ikke vært så mye på nett. Hehe, er litt for godt vant med supergodt nett på studenthybel i Trondheim:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...