Gå til innhold

Kommer til å bli stor snart !!!!

Anbefalte innlegg

Som sakt her inne 1000 ganger før denne mnd føler jeg meg sååååå gravid!!!

Jeg går å tygger å tygger hele tiden alt fra pølser til me.lee-ikke minst sjokolade å chips jeg tar helt av...5 min etter at jeg har trykkt noe i tryne kommer suget igjen!!!

Hvis ikke dette slutter snart tør jeg ikke tenke på hvordan jeg kommer til å se ut om et par mnd...Vet at man vokser når man er gravid-men vil ikke begyne å vokse for mye før jeg en gang VET om jeg er gravid!!!!

¨jeg som skal til syden og alt snart....uff...

Er dette noe som er vanlig når man er gravid??

Jeg var liksom ikke gravid med den første jeg,bare litt svimmel...

Jeg har jo andre grunner også til å tro jeg er gravid men gidder ikke skrive dem ned nå :)

Noen tips til å få lettet litt på dette suget ??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5218158-kommer-til-%C3%A5-bli-stor-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

`ryvita knekkebrød sesam, med mysost, gräddost, philadelphia, skinke eller bacon ost.

har aldri vært gravid, men jeg brukte å spise disse knekkebrødene da jeg slanket meg, di fungerte veldig bra!!

med en gang jeg ble sugen på noe tok jeg meg et knekkebrød! og d er kun 3 kcal pr knekkebrød;)

lykke til=)

Har faktisk klart å gå over fra cola til pepsi max...selv om jeg ikke synes det smaker så godt :)

Er litt avhengig av kull syre...

Tro jeg skal i butikken en tur snart å handle litt :)

Takk for svar !!

Annonse

Jeg har ikm om to dager bare så jeg er jo helt stressa...er dritt lei av å prøve !!!

Er i min 6 pp-vet at mangen har prøvt lengre en meg men jeg eier ikke tålmodighet!!!

Du da ?? Hvor lenge har du prøvt ??

Skjønner godt at du er stressa OG at du er lei!!! Jeg er i 3 pp, og beundrer alle som har prøvd lenge, at de holder motet oppe og fortsatt har litt tålmodighet igjen.

Har du mange symptomer da? Jeg har (som jeg skreiv i alkoholinnlegget!) fått en så veldig rar smak i munnen, og alt lukter liksom feil, men prøver å ikke legge for mye i det.... ikke så lett nei!

Ja det er jo det at jeg spiser alt jeg kommer over...

Hadde noen helt forferdelige kramper i magen i sist uke pluss at dagen før krampene hadde jeg litt brunlig gøsj...

Jeg er blandt annet trøtt det er jeg ALDRI :)) hehe...

Har vondt i korsryggen pluss jeg har ikke røyket på over en uke for det smaker å lukter piss!!

Å så har jeg litt murringer i magen, er jo litt kvalmern og til tider men det tror jeg helt ærlig kommer av alt jeg trykker i tryne :))

Å så drømmer jeg mye om at jeg er gravid....

Jaja krysser fingrer å tær !!!

Glemmte jo den ekkleste tingen-har vel egentlig vært ganske løs i magen å så føler jeg at magen er oppblåst på kveldene !!!

Jaja får håpe at kroppen ikke bare "innbilder" å "søker" etter alt dette her..

Tiden vil vise!!!

Ps.har nettop trykt i tryne på snop å chips å en mr.lee...klarer liksom ikke å la vær!!hehe-begyner i mårra,da er det rett i hard trening :)

Tusen takk til alle for svar og tips !!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...