Gå til innhold

Til dere som har tatt planlagt KS (gjerne på Ahus) også på skravle...

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta KS på Ahus 9 juni, men skal innom 8 juni for å ta noen prøver, snakke med leger osv.

Noen her som har vært igjennom dette tidligre og som vet sånn ca hvor lang tid jeg må beregne på sykehuset dagen før KS??

Også lurer jeg på dersom du har tatt KS på "denne måten" (over to dager), når på dagen ble KS utført?

Fortsetter under...

Det er vanlig å måtte dra inn dagen før,ja.

Selv skal jeg ha snitt 13 juni, men dette er mitt andre.

Selv så må jeg inn to ganger den første dagen, først til møte med lege på dagtid, her snakkes det om bedøvelse, hva som skal skje, eventuelle ønsker osv. Blir også tatt sånn registrering på magen ( husker ikke hva det heter i farten, men sånn som måler hjerterytme og spark ol ).

Tror nok du må beregne en time eller to, litt avhengig av om der er kø, om du har spørsmål osv.

Deretter drar jeg hjem, men må tilbake på kvelden, ca kl 2100. Da vil jeg få blodfortynnende for å forhindre blodpropp. Vil tro det er Fragmin dem gir. Dette vil du også få en gang til dagen et par dager etter snittet også.

Ettersom at jeg bor så nært sykehuset tenker jeg at vi drar hjem igjen etter dette. Må da være tilbake før klokken 9899 neste morgen. Da blir gutten tatt en gang før kl. 0900.

Så sant ikke noe akutt dukker opp da....

Dette er ikke på a hus, men tror det er ganske vanlig å gjøre det på denne måte.

Men avhengig av hvordan man bor må jo en del sikkert overnatte på sykehuset.

Lykke til med snittet ditt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...