Gå til innhold

Anbefalte innlegg

at dagene frem til ikm kan gå så tregt er helt utrolig....

kan nesten ikke vente til neste fredag med og teste. krysser av i kalenderen min for hver dag som går og jeg ser sikkert på den kalenderen 10 ganger om dagen:-) det er en tålmodighetsprøve det her:-) så da får vi uke 23 jentene vente noen dager til og bare krysse fringrene for at vi har klart det!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5217740-at-det-kan-g%C3%A5-s%C3%A5-tregt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, sånn har jeg det også fra el til ikm.. Kalenderen ses på flere ganger daglig, og likevel går det ikke fortere.. *ler*

Tiden går virkelig i SLOW MOTION da ja.....Men når man tenker seg om så er det jo ikke så rart.. det er jo tross alt 2 uker man snakker om... Og å ha det spennende og vente og være utolmodig i 2 UKER er jo faktisk ganske lenge...

Vi skulle kunne skru klokken frem fra el til ikm,,, det hadde vært deilig..

Klem fra Loise

Venter og venter jeg også...Blar fram og tilbake i filofaxen i tide og utide.Regner på menssyklus, eggløsning, tidspunktet for da jeg evt. ble gravid, når vil egget evt. feste seg, etc, etc... :-) Har ikm 9. mai, altså 9 uendelig lange dager igjen. Kan jo teoretisk sett teste den 6 da, men skal prøve så hardt jeg bare kan å holde meg i skinnet. :-) Men jeg har et ørlite håp om at denne gangen så kanskje, kanskje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...