Gå til innhold

For en kropp....

Anbefalte innlegg

Dette er så utrolig rart, og jeg kan ikke snakke med noen andre om det, så da prøver jeg meg med et innlegg her.

I det siste har p-pillene ikke fungert slik de skal for meg, eller for å si det sånn, jeg har hatt noen blødninger til tide og utide. Mensen har vært for sen, og forrige måned så hadde jeg mensen som jeg skulle, men da fikk jeg blødninger 5 dager etter endt menstrasjon. Snakket med gyn. på telefon da, for jeg var rimelig nærvøs for at noe var galt. Men han forsikret meg om at alt var bra sist jeg var der, og så lenge jeg bare hadde vært med min kjære etter det så hadde jeg ingen ting å bekymre meg for. For å være helt sikre så testet både min kjære og jeg meg for klamydia, men igjen av oss har det.

Slo meg til ro med at alt er som det skal og skal bytte p-pillemerke for å se om det hjelper. Men, for 2 uker siden så var jeg veldig kvalm og trøtt, hadde ømme bryster og vondt i ryggen. var redd jeg var gravid. P-pillene har jo ikke fungert slik de skal, det sa gyn., men han sa ingen ting om det kan være fare for at jeg kan ha blitt gravid. Men så kom TR, eller i alle fall en liten blødning når mensen skulle ha kommet, så da slo jeg meg til ro med at jeg ikke var det. Jeg blødde ikke mye, men det kan jo hende at er fordi jeg hadde en blødning midt inne i perioden også. Kvalmen ga seg i alle fall...

Problemet er bare at brystene forstatt er ømme, og ryggen er vond. Og det nye er at jeg er øm i magen, området rundt/under navlen (er dette vanlig når man er gravid?) og har vanvittig mye luft i magen.

Orker ikke å gå å lure lenger på om det kanskje er noe der inne, har jo hørt at det er mulig å ha en liten blødning også når man er gravid. Skal gå og kjøpe test i dag og teste i morgen tidlig bare for å være sikker på at jeg ikke er det...

Det er ikke planlagt å bli gravid nå, så tanken er litt skremmende.

Alle sier jo at man MERKER det godt hvis man er gravid, det kan da ikke være tilfellet med meg???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5217725-for-en-kropp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Tenkte bare jeg skulle tipse deg om å begynne med NuvaRing. En ring du setter inn en gang i mnd, tar ut etter 3 uker, osv osv. Mye bedre enn p-piller syntes jeg. Hadde også endel problemer med p-piller, men storfornøyd etter at jeg bytta til NuvaRing. Hør med legen din....

Lykke til=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5217725-for-en-kropp/#findComment-5217808
Del på andre sider

takk for at dere tar dere tiden til å lese om mine "problemer", og svarer en litt bekymret person.

Jeg brukte trionetta28 men skal nå begynne på Yasmine ved neste mens. Skal ha en "pillefri" måned for å se at alt er som det skal.

Skal gå å kjøpe den testen nå... er jeg gravid så må den i alle fall slå ut nå...

I morgen får jeg svaret, men tviler på at jeg er det, orker bare ikke å tvile... :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5217725-for-en-kropp/#findComment-5217861
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...