Gå til innhold

Oktober: Ultralyd i dag :)


<3 Jentemafian <3

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på ultralyd og for en fantastisk følelse.

Den lille smatta og sugde på tommelen sin. Herlig.

Litt vanskelig å finne kjønnet fordi navlestrengen lå mellom beina men 95 %sikker på ei lita jente.

Jordmora skjønte godt at jeg kjente bevegelse for det var ei aktiv lita ei inni der. Og nyskjerri akkurat som mamman sin.

 

Ble sat tilbake 1 uke fikk ny termin 31 oktober, men jeg holder en knapp på 24. Unnfangelse 7 dager etter sex???hmmmm Jaja

 

Herlig var det iallefall.

 

Skifter nick nå til Adnil*lita jente i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er utrolig å set lille vidunderet!

 

Så nå teller jeg bare dager...:-) Er det den førstefødte? Vi har to fra før, ei jente på 4 og en gutt på 15 mnd. Så det blir nok å henge fingrene i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den førstefødte ja. Vi gleder oss kjempe masse.

 

Ja du blir ikke arbeidsledig med det første men det er gøy alikevel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 1 lite tips... Hold en knapp på siste termindato, ingenting er kjedeligere enn å gå langt over termin... Jeg har en jente på 18måneder og fikk terminen skjøvet slik som deg, var sikker på at det måtte være feil og holdt fast ved første termin. Resultatet ble en nydelig liten jente 11dager over UL termin, tror du jeg følte som om jeg hadde gått gravid i EVIGHETER da ja... Følger nå ofte slekt og dette med å gå overtid, min mor gikk over med meg like lenge som jeg gikk over med gullet mitt. Har termin nå 25oktober, satser på novemberbarn ;) Bedre sent enn aldri, he-he, men det er kjedelig å tenke før for så og måtte vente, TRO MEG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet når jeg hadde eggløsning så j følger menstermin, å ungen er også for stor til att ul termin stemmer... dette finner du ut av selv.. ul terminen min stemmer i alle fall ikke.. jeg vet jo selv når ungen ble laga osv, å når j hadde eggløsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...