Gå til innhold

Jeg er så lei... :`-(

Anbefalte innlegg

Det tar virkelig på med denne prøvingen.. Og det ser dårlig ut for oss.. Og i dag rant det bare over!!! Min svigerinne er gravid. Traff ho og mannen i dag og de snakka konstant om den lille i magen, hvor fantastisk det var å være gravid, at de skulle få baby osv... Blir så deppa!! For ho vet at vi prøver, og ho vet at vi sliter!! Og da ho var prøver selv reagerte ho på at andre gikk rundt å snakka om baby...

Jeg tåler ikke så mye i disse dager, så tårene presset på.. Klarte heldigvis å holde meg til jeg kom hjem..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5217571-jeg-er-s%C3%A5-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, jeg føler med deg! Har det sånn selv, blir så missunnelig hver gang noen blir gravide.. Det virker liksom så enkelt for mange! Men ikke for meg..Men samtidig så kan man jo ikke forlange at folk som akkurat har blitt gravide, skal holde det inni seg! Det er sikkert en ENORM opplevelse! Og jeg kan ikke tenke meg at jeg klarer å skjule det så lenge når det blir min tur! (hvis det noen gang blir min tur da)

Håper så inndelig det er vår tur snart! Ønsker deg lykke til med prøvinga og håper det klaffer snart!

Klem fra

Det er så godt å ha en plass som dette å "rømme" inn i av og til...

Takk for forståelsen!

Sambo som har vist sååå stor forståelse i det siste, sier at jeg bare overreagerer... Kanskje jeg gjør det, eller, jeg vet at jeg ikke tåler all verdens nå.. Er så redd for at vi skal være et av de parene som ikke kan få... Jeg ønsker meg såå inderlig en liten spire!!! Håper det klaffer for oss alle snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...