Gå til innhold

Er det flere som meg her.. ikke aktivt prøvere - bare uten prevensjon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg er sånn som deg. Har slutta på pillene for å se hva som skjer. Gidder ikke å stresse. Slutta for 6 dager siden bare, så jeg merker ikke noe forskjell. Hehe... Prøver ikke aktivt, men må innrømme at jeg tenker litt på når jeg har EL og sånn. Hvor bor du forresten? Jeg bor i Buskerud.

Nei jeg har absolutt ingen peiling på syklussen min nå. Jeg gikk på ceracette sist, slutta midt på siste brettet og kasta resten i do.. (vet jeg ikke skulle gjort det, men gjort er gjort) Leter ikke etter symptomer da jeg var kronisk inbilt gravid på pilla så håper det slipper litt taket nå. Men tror egentlig at min kjære kommer til å bruke kondomer en liten stund til å så slutte. (som de fleste andre gutter kan han ikke fordra dem, liker dem ikke så bra selv heller)

Ja det er greit for meg å få barn nå, men også greit om det ikke klaffer om noen måneder da. Snart ferdig på skolen. :o)

Jeg er også 22 år..

Sluttet på p-piller for ni mnd siden og tenkte at skjer det så skjer det , men det er ok om det ikke skjer også..

Jeg fører protokoll på når jeg får mens, når den er ferdig, samt hver ang vi har sex:) så har jeg oversikt om det skjer noe

Nå ni mnd etter at jeg slutta har jeg begyt å få lyst på barn og har såvidt begynt på pp:)

Annonse

Jeg er vel heller ikke aktiv prøver, med temping og testing og sånt.

Men det var et bevisst valg å slutte med p-pillen for å bli gravid. (Bestemte oss for vel 6mnd siden å slutte med pillen nå i mai).

Sist gang hadde jeg ikke sluttet med pillen en gang da jeg ble gravid, så hvis vi er heldige går det raskt og smertefritt.

Tiden vil vise... :o)

Tja kanskje er det slik vi har det, bortsett fra at hos oss er det ikke helt greit å ikke bli gravid fort. Vil gjerne bli det NÅ!!. Det er bare det at vi prøver å la vær og stresse og ha sex da og da liksom. Men vi koser jo ofte likevel da, i gjennom snitt annenhver dag. Men det tar jammen tid altså å bli gravid

Annonse

Hei. jeg slutta med pillen for 7 mnd siden, men jeg er ikke aktiv prøver heller. Men jeg har veeeldig lyst på en baby til (har en gutt på snart 3 år), så vi venter bare, skjer det så skjer det. :) jeg er også ung, 20 år. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...