Gå til innhold

da går jeg over til 1 trimester <3<3<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hej jenter <3 har ventet å ventet på mensen , har hatt litt vondt nede i korsryggen men det er jo første gang så vet jo ikke hva jeg skal kjenne/se etter. dette var ikke planlagt , absolutt ikke , men der ser du når du er litt sløv med pillene. har vært veldig flink egentli , men der ser dere... det er håp for alle:) men den lille er veldig ønsket selv om det ikke var planlagt. fant ut idag da jeg var på jobb at jeg skulle løpe ned på apoteket i pausen å kjøpe en test, har jo ikke fått TR ennå . å jammen var det ikke et knallblått kryss... ble helt skjelven jeg , men det er veldig hyggelig :D **senderbabystøv** det ser dere , om man ikke tenker på det så blir man jammen gravid.. Lykke lykke til videre jenter !! håper å se dere på 1 tri. når må jeg forresten oppsøke lege? fortest mulig kanskje? håper noen kan svare. reiser til syden i 2 uker snart , kanskje greit å få sjekket alt før jeg drar eller bør jeg vente litt?? :) klemmer til dere alle!! <3<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer. ;-)

Du bestemmer selv når du vil dra til legen,sist dro jeg i uke 12. Men,skal du til syden,så er det greit å høre litt om ev vaksine osv.

Lykke til.

Skrevet

Gratulerer da !!

:-)

her vil legen helst vente til uke 10-12, hvis det ikke er noe annet du trenger han til.

Tar gjerne imot litt babystøv !!1

Skrevet

>Gratulerer så mye...:-)

Skjønner ikke helt hvorfor du er anonym da..... Vi vet jo ikke hvem du er og hvem vi evnt treffer på 1. trimester.....

Skrevet

Så gøy da.Gratulerer så mye.

Skrevet

det er jeg som har startet dette innlegget :):) krysset bare av på feil rute :):) takk for alle koselige svar :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...