Gå til innhold

da går jeg over til 1 trimester <3<3<3

Anbefalte innlegg

hej jenter <3 har ventet å ventet på mensen , har hatt litt vondt nede i korsryggen men det er jo første gang så vet jo ikke hva jeg skal kjenne/se etter. dette var ikke planlagt , absolutt ikke , men der ser du når du er litt sløv med pillene. har vært veldig flink egentli , men der ser dere... det er håp for alle:) men den lille er veldig ønsket selv om det ikke var planlagt. fant ut idag da jeg var på jobb at jeg skulle løpe ned på apoteket i pausen å kjøpe en test, har jo ikke fått TR ennå . å jammen var det ikke et knallblått kryss... ble helt skjelven jeg , men det er veldig hyggelig :D **senderbabystøv** det ser dere , om man ikke tenker på det så blir man jammen gravid.. Lykke lykke til videre jenter !! håper å se dere på 1 tri. når må jeg forresten oppsøke lege? fortest mulig kanskje? håper noen kan svare. reiser til syden i 2 uker snart , kanskje greit å få sjekket alt før jeg drar eller bør jeg vente litt?? :) klemmer til dere alle!! <3<3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5217430-da-g%C3%A5r-jeg-over-til-1-trimester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...