Gå til innhold

Hvilken grøt vil dere anbefale damer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg personlig likte ikke nestle sine (syns de klumper seg veldig lett...tulla likte den heller ikke). Jeg liker best hipp sine :) syns de er veldig gode, suppe liker dem utrolig godt :) Jeg pleier å kjøpe risgrøt (veldig god) og så kjøper jeg også havregrøt med epler !!! Veldig populært her altså...

Bare prøv deg frem...lykke til

Annonse

Fleiper du eller??? Vet du hvor stor Holle er i Tyskland eller, tror du har ganske lite holdepunkter når du sier at denne grøten ikke er testet! Og kom gjerne med harde fakta isåfall.

Tror du blander litt når du sier at grøt på helsekost ikke er testet. Det har jo vært diskusjoner på om vitaminer og andre remedier som selges på helsekost har god nok dokumentert effekt, og da drar du jammen alt over en kam hvis du drar med deg grøten i dette. Grunnen til at dette selges igjennom helsekost er jo fro at det er et naturlig produsk å selge der, siden den er økologisk og uten sukker. Jeg er sikker på at andre land som kanskje har større utvalg av økologisk mat i matbutikkene, selger Hollegrøt der.

Eller så bøyer jeg meg hvis du kan gi meg en en link som sier at grøten ikke er bra nok. Er brødet jeg kjøper på helsekosten fordi det er så godt, ikke bra nok eller da? Er ikke kornet testet godt nok kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...