Gå til innhold

Er så stolt av jenta mi! Hun tisset på potte for første gang i dag:)

Anbefalte innlegg

I dag bestemte vi oss for å kjøpe potte til jenta vår på snart 15 mnd slik at vi kunne begynne å pottetrene henne så smått.. Og da vi kom hjem og hun fikk prøve å sitte på potte uten bleie, så tisset hun like godt i den med en gang:)

Er kjempestolt jeg altså.. :D

Fortsetter under...

Ja er det ikke kult! Tror det har noe med sittestillingen som er fin!

Tulla vår går og mye på potte/do (beg. når ho var 6 mnd ho syntes det var gøy)

Setter henne nå fast på potte/do etter at hun har sovet, og ellers når det ser ut som ho har noe på gang.

De er jo så stolte når de klarer ting, så det var jo kjekt at ho tissa med en gang!!

Smart jente dere har :-)

Unnskyld meg her anonym, det kan faktisk være hun er klar for det! Ingen barn er like vet du, og noen kan være tidligere ute. Man skal selvfølgelig ikke presse de, men noen kan faktisk være klare for bleieslutt så tidlig. Dette varierer jo fra barn til barn!!

heh.. jeg regna ikke helt med det da.. Bare tenkte det kunne være lurt å begynne..

Barn har jo forutsetningene for å klare å slutte med bleie tidligere enn i 3-4årsalderen.

Se på barn i kina feks.. der har de ikke det bleiesystemet, og barna blir mye fortere renslige/pottetrente.

Men jeg forventer ikke at ungen min skal slutte med bleie med en gang selv om jeg har introdusert henne for potta..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...