aktivtass Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 det ble et kort opphold på 1.trimester.....fikk blødninger i dag morres...og nå er det som om jeg har mensen..var 6 + 4 dager på vei..er litt trist...men det var på første forsøk, så vi har ingen hast...tror jeg tar en pause nå..fikk jobbtilbud også i dag..så da kan jeg konsentrere meg om det...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 huff,det var trist å høre! lykke til med videre prøving da, og ny jobb!!
~Maja Mor~ Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 Men har du vært hos lege for å få det konstantert?
aktivtass Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2006 jeg var hos legen i dag..hun sa bare at jeg måtte vente å se om det kom mer blod, var for tidlig å se noe på ultralyd e.l. Har hatt mer blod utover kvelden i dag, og nå virker det som vanlig mens...bler friskt og rødt ( unnskyld detaljer )....så tror nok at jeg har mistet....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 uff så trist..ikke nå gøy nei.Men du må ha lykke til og me ny jobb også.Håper den sitter veldig godt snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå