Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Det er jo kjempegreit å klikke på forum og søke på aktuelle tema. Det finnes masse spørsmål og svar i forumet. Merker at de samme spørsmålene stilles, gang på gang.
Gjest Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Skjønne ka du meine , men syns ikkje det gjør någe. Alle de som e her skiftes jo ut etter hvert. Trenge jo ikkje å svara.
albah *høygravid* Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 syns ikke det gjør noe jeg heller. Enig med babynr3 19 .aug-06 i at det er jo bare å la være å svare. Trådene flytter seg jo nedover alikevel...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 syns det er helt greit at di samme spørsmåla kommer gang på gang jeg. kunne jo hende det var noen som kunne svare litt bedre enn det var gjort tidligere.
Gjest Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 synes ikke det gjør noe at de samme spørsmålene dukker opp gang på gang jeg, for ofte er det noen nye som svarer, og som kanskje har noe annet å komme med enn det som har vært tidligere... Og har man ikke lyst til å svare, så er det jo bare å la være..
Klukkhøna Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 hehe "de samme spørsmålene går igjen" er faktisk blant de som går igjen også *fnis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå