Gjest Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 hei. var på sjekk på sykehuset igjen i dag jeg. livmorhalsen min har blitt kortere enn den var for en uke siden. nå er den 33mm. ble nesten lagt inn,men slapp heldigvis. jeg fikk beskjed om å ligge mest mulig å ikke gjøre noe. har hatt sterke kynnere å smerter i magen i noen dager nå. tablettene hjelper ikke lenger. håper ikke jeg føder enda.... hvordan går det med deg da??
Gjest -lilly- Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Nei uffda.....Hørtes ikke mye bra ut. Men bra at du får god oppfølging da. Og at du slapp og legges inn..... Du må bare ta det seriøst og ikke gjøre for mye hjemme. Slapp masse av:) Håper babyen vil holde seg i magen noen uker til. Er du i uke 32 nå? Jeg er i uke 31 (+noen dager). Skal ikke til flere kontroller med livmorhalsen (siden den har vært 35mm hver gang). Vekstavviket på babyen har gått ned til -10% (avviket var -22% på det meste), så her ligger det godt ann. Babyen vokser og legger på seg heldigvis. Har du fått vite ca str på babyen nå? Masse lykke til
Gjest Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 nei fikk ikke vite ca str på babyen nå. glemte å spørre fordi jeg var så opptatt av at alt gikk bra for seg,hadde lærling lege og han var ikke noe flink. han måtte tilkalle overlegen fordi han ikke fikk til å måle livmorhalsen min. hadde den innvenigUL gria inni meg i 15min jo,er helt sår å ekkel i skjeden etter den legetimen. jeg er 32+5 i dag. jeg har ligget på sofaen i hele dag nesten,men kynnerne er der for det. regelmessige.. blir nesten helt gal her. masse lykke til du å. vi må forsette å holde oss oppdaterte videre. klem
Gjest -lilly- Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Nei stakkar deg....det burde absolutt ikke vært lov å satt lærlinger på slikt arbeid. Greit nok at de skal jo lære de også, men da burde det vært med en skikkelig lege også..... Forferdelig at du skulle måtte oppleve det sånn..... Håper absolutt at du ikke føder enda, men det høres jo ikke så bra ut med regelmessige kynnere. Tar du tiden? Lykke til ihvertfall. Tenker på masse på deg og spiren din Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå