Gå til innhold

Jeg skjønner ikke!!!

Anbefalte innlegg

I går kveld satte jeg med ned med boka mi og begynte å telle dager siden ikm..

1,2,3 osv.. jeg endte på 28 dager over ikm!!

Jeg tok en test da jeg var 15 dager over ikm, og den viste negativt og jeg ble lit skuffet..

Hadde jo fått opp håpet da, men tenkte at: jaja.. mensen kommer vel strax da..

I går hadde jeg fortsatt ikke sett tegn til menstruasjon enda jeg var 28 dager over.

I dag da jeg er 29 dage over ikm bestemte jeg meg for å ta en test til.

Spent ventet jeg på resultatet og tenkte: nå må et vel være noe..

Men nei.. testen var negativ denne gangen også..

Nå noen timer etter har jeg fått en liten blødning, men det er ikke så mye som jeg vanligvis har.. faktisk nesten ingenting.. ( mulig spotting?? ennå det er litt rart..)

Grunnen til at jeg ikke helt stoler på disse testene er ikke bare det at je er så lenge over, enda jeg alltd er regelmessig med 28 dager, men også de "symptomene" jeg har..

Jeg har oppblåst mage( kan jo være mens og det men)

Må tisse oftere enn normalt

Har vært sugen på sjokolade i flere uker,( får ikke nok)

Fått hemorider (littegrann!)

og er så trøtt hele dagen ( har bare lyst til å sove)

Noen som har vært borti lignende?

Kanskje hele greia bare er innbilning:(

Kan jeg få litt babystøv:) hihi

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5217001-jeg-skj%C3%B8nner-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Kroppen vår er så teit noen ganger som driver og tuller med oss på den måten! Jeg er 10 dager over ikm i dag, og akkurat vært og tatt blodprøve og fått vite at nei, du er ikke gravid.

Har du vært til lege og tatt test der eller? Enten urin eller blod?

Det skjønner jeg godt, hun dama som ringte meg nå var ikke av den følsomme typen akkurat hun sa bare; "Du er ikke gravid!... Hadet!" Okei, takk for omtenksomheten liksom :)

Men, synes du ikke det er bedre å vite det sikkert enn å gå rundt og lure da?Jeg ble helt gal av ventingen ihvertfall!

Har du vært forsinket før eller? Prøvd lenge?

Annonse

Jeg sluttet med pillene i januar, så dette er min 4 pp. Har heller ikke vært noe forsinket etter det, og har alltid hatt regelmessig sykluser når jeg har hatt pauser i pillene tidligere også.

Så dette er merkelige greier!

ja det fårn si..

Har nettopp snakket med min alltid trofaste mor..

Skal ta test hos legen i morgen,..

med mindre mensen kommer for fullt da så klart..

Vil ikke ha mensen!!!

Hvor er du fra da? Ønsker22? (hvis jeg kan spørre om det?)

Føler du at mensen er på vei da? Jeg pleier alltid å "kjenne det på meg", men ingen følelse av det nå gitt. Og, det er så kjedelig å gå og vente på at den skal komme...

Men, bra at du tar en tur til legen - da får du vite det mer sikkert!

Jeg bor i Oslo, hva med deg?

Føler og føler..

Hadde en bitteliten blødning i stad, men det var over like fort som det kom...

Har ikke noen følelse av mensen, men det kan kanskje føles som en svak hevelse der murringen skulle vært..

Liksom som en myk pute.. (vanskelig å forklare.. hehe)

Jeg bor på siggerud jeg:)

Annonse

falsk graviditet kansje???

når man virkelig ønsker veldig sterkt å bli gravid, og at tanta ikke skal komme, nei da kan hun plutseli finne på å ikke komme, å man kan få et innbilt svangerskap, med ømme bryster, større bryster, kvalem, og alle symptomer som hører med....du er altså som en gravid, bare uten barn i magen...vet ikke hvor lenge d varer da men....håper du eer gravdi ialle fall:D

krysser fingra

Hei!

Har du vært hos legen? Fikk du noe svar? Er bare så nysjerrig, for jeg har også nå gått 31 dager over IKM uten noen positiv test, eller noe som helst følelse av at tr skal komme...

Krysser fingrene for at det går bra med deg, og at det er en liten spire der inne! Det hadde vært flott!! =)

Blir spennende å høre hvordan det går!

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...