Mamman til Aleksander:-) Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Hei! Har alle pakket bagen klar?
Fjelltausa Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Har termin i juli.Har begynt å pakke.Er litt usikker på alt jeg trenger.Men den fylles vel opp etterhvert. Har fått med meg at hårføner og mykt dopapir er et must:)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 har begynt..men mangler litt småting enda:)
Mamman til Aleksander:-) Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2006 er i uke 35 og har ikke begynt med noen bag:-) Sent ute kanskje? Når har dere termin da?
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 jeg kan ikke pakke baggen min føre vannet har gått, alle tingene som skal nedi der bruker jeg jo daglig som kamera, shampoo, kremer, oljer og de få klærne jeg har som passer meg nå. Hvordan klarer dere å pakke en bag så tidlig egentlig? Imponert over dere jeg da : )
Venter gutt 10.06.06 Skrevet 31. mai 2006 #8 Skrevet 31. mai 2006 Har pakket litt. Resten har jeg notert på en lapp slik at jeg kan pakke det i baggen når fødselen er igang.
langevipper Skrevet 31. mai 2006 #9 Skrevet 31. mai 2006 Hei:-) Jeg har 3 uker igjen til termin, og har ikke begynt å pakke enda. Har prøvd å få meg til å gjøre det et par ganger, men det blir liksom ikke gjort. Har nå planer om å kjøpe meg en ny fin joggedress som jeg skal ta på meg etter fødselen, en som er kjempe myk og får meg til å føler meg fin igjen:-) Tror grunnen til at jeg ikke har fått meg til å pakke enda, er fordi det føles så uvirkelig ut at jeg snart skal føde. Det er så uvirkelig å tenke på at snart skal jeg få treffe den lille som har bodd i magen min.
Bromelia Skrevet 31. mai 2006 #10 Skrevet 31. mai 2006 Har termin på lørdag. Pakket bagen samtidig som jeg gikk ut i permisjon... Hihi måtte jo ha noe å finne på..
_marit_20.06 Skrevet 31. mai 2006 #11 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har 20 dager igjen og har ikke pakket ennå, sist så var det mannen min som pakket i huj å hast før vi dro til sykehuset- dette anbefaler jeg ikke :-) Skal prøve å få pakket det vesentligste så fort som mulig, husk hårføner og ammeinnlegg damer... Og selvfølgelig "reise hjem" klær til den lille....
Gjest Skrevet 31. mai 2006 #12 Skrevet 31. mai 2006 har pakket nesten alt klart. mangler toalettsaker. og en joggedress jeg skal kjøpe i morra. har termin 23juli..
Gjest Skrevet 31. mai 2006 #13 Skrevet 31. mai 2006 vel har det som en vane/uvane å pakke rett før jeg drar ut av døra. blir vel det denne gangen også
mamma-til-nr.3*29.07.høygravid Skrevet 31. mai 2006 #14 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har pakket toalettsaker. Jeg har kjøpt shampoo, balsam, tannkost, tannkrem, lotion, deo og hårbørste. Alt dette er jo er jo forbruksvarer så jeg kaster ikke akkruat vekk penger på å kjøpe alt nytt. Klær har jeg av erfaring funnet ut ikke er så viktig å så lang tid i forveien. Har funnet fram en gammel amme-bh og en boob-topp som jeg brukte sist. Venter heller til jeg kommer hjem før jeg kjøper en ny amme-bh. Sist hadde jeg god tid til å pakke ned noen klær etter at riene starter. Sjelden du må dra til sykehuset med en gang en merker at noe skjer. Dette er mine erfaringer. Lykke til alle sammen!!
Mizzi & Prinsessa Skrevet 31. mai 2006 #15 Skrevet 31. mai 2006 Jupp den er pakket.. Det siste slenger jeg oppi før vi drar... )
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 31. mai 2006 #16 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har ikke pakka!! Og jeg er to dager på overtid.. Har skrevet liste og den ligger klar, og selve bagen har jeg tatt frem fra kottet. Men pakka noe oppi? Nei.. Er ikke sikker på hvorfor jeg ikke har begynt, men tror jeg rett og slett ikke greier å se for meg at jeg skal i fødsel enda? Vet ikke jeg, men uansett så satser jeg på at jeg vil greie å pakke den ferdig når det setter igang. Har jo sambo som får trø til ved evt krise
Bromelia Skrevet 31. mai 2006 #17 Skrevet 31. mai 2006 Det er jo bitte bitte litt som gjenstår da... Men det har jeg på en liten lapp.. Har kjøpt ny shampo, ny deodorant, tannbørste osv... Synes det er litt koselig å ha litt nytt... Det er jo uansett forbruksvare, så vi får alltids brukt det opp. Har ikke paket så mye da.. en pysj- bukse, en joggebukse... et par truser.. en amme-bh og en vanlig bh... to singletter og litt tøy til babyen. og selvfølgelig morgenkåpe. Slippersene er i daglig bruk, så de må vi putte oppi når vi skal dra. Hvis jeg får behov for mer klær og sånnt får sambo reise og fikse... Værre er det ikke... =o)
så var vi 4 Skrevet 31. mai 2006 #18 Skrevet 31. mai 2006 Har puttet oppi det jeg ikke trenger nå (sånn som klær som ikke passer før magen er litt mindre og sånt), medisiner jeg ikke må glemme å ta med og toalettsaker som jeg har kjøpt nytt. Var i grunn greit å få pakket ned litt tidlig for da hadde jeg alt på plass når jeg måtte inn på sykehuset forrige uke, veldig høvelig.
* Zoë * Skrevet 31. mai 2006 #19 Skrevet 31. mai 2006 Da jeg ventet første barnet vårt, pakket jeg bagen den kvelden jeg følte at nå skjer det. Morgenen etter var gutten vår født. Jeg må legge til at jeg hadde en liste klar, så det var bare å plukke sammen alt og hive det i baggen. Blir vel noe av det samme denne gangen også. Har ikke tenkt så mye på baggen ennå, men så er det 2,5 mnd til termin
elstro Skrevet 1. juni 2006 #20 Skrevet 1. juni 2006 Ei uke til termin... Ble motivert av innleggene deres og skal pakke nå. Takk for alle tipsene nedover her;)
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 1. juni 2006 #21 Skrevet 1. juni 2006 Ingen bag på gang her. Men så har jeg noen uker igjen også, da.
Gjest -lilly- Skrevet 1. juni 2006 #22 Skrevet 1. juni 2006 Husk å pakke leppemade. Det glemte jeg forrige gang (bruker det ikke til vanlig....), men lufta på sykehuset er så tørr at det er absolutt nødvendig med noe fuktighet til leppene.
huldra75 Skrevet 1. juni 2006 #23 Skrevet 1. juni 2006 jeg syns det er så uvirkelig, og er der hvor "gladbergenser"er. men jeg har jo skrevet opp en liste ut i fra hva jeg har lest her da. det er så sprøtt. har ikke hårføner men får vel anskaffe meg en kanskje. syns det er sinnsykt å lese om dere som har pakket baggen over 2mnd på forhånd(ikke kritikk) men jeg har bare ikke klart det selv. skjønner jo at hvis man pakker litt etter litt så har man bedre kontroll da, men dette er nesten som eksamen, er vel typisk styrtleser siste uka jeg he he
Meg, J & L Skrevet 1. juni 2006 #24 Skrevet 1. juni 2006 jepp... jeg melder meg inn med dere...huldra75 og gladbergenser... får meg ikke til å pakke noe bag jeg, MEN..jeg gjør fremskritt!! har handlet inn litt toalettsaker jeg skal ha med!! hihiih
olivia71 Skrevet 1. juni 2006 #25 Skrevet 1. juni 2006 Pakket delvis denne uken, er i uke 36. Du blir litt stresset når vannet går/fødselen starter, så det er greit å ha den stående klar - minus det du bruker til daglig. Har hørt mange morsomme varianter av hva som blir pakket av stressede mødre og fedre-to-be, så jeg vil iallefall være sikker på at jeg får med meg det viktigste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå