Gå til innhold

trenger oppmuntring her....=/

Anbefalte innlegg

Skrevet

guuud,jeg er sååå leiii!! lei av å være stor, lei av hormonene som tar helt overhånd,lei av å ha vondt i ryggen, og vagge som en pingvin når jeg går...!!!

har bare 45 dager igjen da..men d virker liksom så lenge! sambo prøver desperat å forklare meg hvor lenge jeg allerede har gått gravid og at DET er lenge...45 dager er liksom ingenting... men for meg er d lenge...vil helst ha fødd i går jeg..hvis dere skjønner...

De siste dagene nå har jeg vært som en trassunge...griner og sier at jeg ikke vil...d værste av alt er at jeg ikke kan styre d! =( gleder meg så sinnsykt til å bli "normal" igjen...

Er d flere som har d slik som meg eller...? pliis si at d er fler...gir snart opp her..=/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei steinbukk_87*15.7.06*

Jeg forstår deg så godt, jeg var selv ganske lei rundt den tiden du er i nå, men for meg har tiden bare flydd siden jeg ble høygravid (og det er jo bare 5 dager til du er høygravid). Jeg har nå 23 dager igjen og syns ukene bare flyr, har satt meg små datoer i ny og ned som jeg har sett frem til for å få tiden til å gå forter også da.

Du kan jo tenke slik at om 5 dager er du høygravid, og 20 dager etter det er det bare 20 dager igjen:-) Det høres vel ikke så lenge ut når en deler den tiden som er igjen opp i deler.

Vet det er vanskelig å tenke slik nå, men vit at du er langt i fra den eneste som på et eller annet stadie i graviditeten har vært så lei av alt....

trøsteklem fra en som også har vært skikkelig lei til tiders

Skrevet

tusen takk for svar...:)

d har jeg faktisk ikke tenkt på..at jeg er høygravid om 5(FEM!!) dager!

:D:D

føler meg bedre med en gang..:)

klem

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Vet godt hvordan panikken begynte å bre seg over at dette aldri skulle ende (sitter fortsatt litt igjen). Bare klag fra deg, det hjelper. Ikke skjul at du er drittlei men rop det ut, kanskje din baby tar hintet ;). Gåing har hjulpet meg litt i det siste, samt å drikke bringebærte og prøve ut alt annet igangsettende. Ikke at jeg trodde det magisk skulle hjelpe, men det gav meg ihvertfall følelsen av å holde på med noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...