Bartemarte - termin 4 mars Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har sett at flere her inne sliter, så jeg får fortelle hva som fungerte for oss. Lillegutt er 10 mnd og han har stått opp kl 0500 HVER dag siden han var rundt 5 mnd. (han legger seg forresten 1930). Vi har virkelig prøvd mye rart..., men ingenting har nyttet. Han har våknet 0500 og så lagt seg igjen rundt 0900 og sovet i alt fra 1-2,5 timer. Og så har han sovet en time eller to i 14-tiden også. Vi fant til slutt ut at vi måtte gripe inn i dagsovingen (ikke fordi det var så mye, men for å prøve noe nytt...). Så vi la han igjen som vanlig rundt 0900 men da fikk han bare sove en halvtime. Så holdt vi han oppe til ettermiddagssovingen i 13-14 tiden og lot han sove så lenge han ville da. Og etter noen få dager begynte han å våkne i 06-tiden om morgenen! Og nå - etter litt over en uke våkner han mellom halv sju og sju hver eneste dag!!! Jeg er et nytt og bedre menneske! Så med andre ord - begrens sovingen på formiddagen så regulerer de rytmen sin etter det. Det fungerte i hvert fall for oss, så det kan jo være verdt et forsøk for dere andre som har prøvd alt?? Lykke til:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5216718-jippi-endelig-har-vi-f%C3%A5tt-han-til-%C3%A5-sove-lenger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå