Gå til innhold

krem mot strekkmerker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker cocoa butter fra body shop (på stift). Ca 130 kr, hvis man bruker den på magen morgen og kveld holder den i ca 4 uker (jeg er litt tykk fra før, så kanskje den holder lenger for andre). Huden liker den godt, blir helt myk! En venninne anbefalte den, hun hadde brukt den i begge svangerskap, la på seg 20 kg hver gang (er egentlig svært slank), har ingen strekkmerker. Jeg har strekkmerker fra før (har hatt jojo-vekt) og de har ikke begynt å bli røde igjen, noe som pleier å være første tegn på at det kommer nye. Jeg har fått mage nå, er midt mellom "har lagt på meg skikkelig" og "ordentlig gravid". Jeg er 16 uker på vei. Krysser fingre for at dette gjør susen.

Gjest Lykkeliten2

svarer her også jeg..denne kremen her funker altså. men den er dyr 135 dollar. Den funker på eksisterende strekkmerker også!

StriVectin-SD ® de selger den på sephora..

http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P46503&shouldPaginate=true&cate goryId=S6600

hvis ikke linken virker søk på sephora

Jeg skjønner godt at du ikke vil ha strekkmerker. Det vil ikke jeg heller :)

Annonse

Jeg bruker vanlig babyolje jeg. Ikke er den dyr og funket helt greit på meg forrige gang også. Ellers vet jeg at mat med mye vitamin E skal bidra til at huden blir mer elastisk og har også hørt at tran skal hjelpe. Ellers tror jeg det ligger i genene stort sett. Dyre eller billige kremer spiller ingen rolle sier ihvertfall ekspertene men skader jo ikke å prøve... Jeg tror det lureste er å prøve å ikke legge så altfor mye på seg, men det er nok lettere sagt enn gjort...

• 3 uker senere...

Til lykkeliken 2: Strivectin bør ikke brukes når man er gravid eller ammer (stod på papirene i pakken da jeg kjøpte den i USA). Men jeg brukte den før jeg ble gravid, og den gir super-glatt hud. Noe å bruke når man er ferdig med amming..............

Hei. Jeg har kjøpt en massasjeolje av ei venninne som er aromamassør, som skal være fin mot strekkmerker. Den lukter mandarin og er veldig god å smøre inn magen med. Trur jeg betalte 128 kr ca for 100 ml flaske. Den er drøy og holder vel kanskje 2 måneder tenker jeg. Veit om 2 andre som har kjøpt en annen type olje av henne som skal bleke strekkmerker og som har vært fornøyde.

Jeg kan legge ut mail-adressen hennes hvis noen ønsker å kontakte henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...