Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var på Riksen og tok blodprøve i dag, på rugedag 12. Den var dessverre negativ, hadde en liten mistanke siden jeg fikk blødning i går. Men, blir allikevel sååååå skuffet. Dette er første gang jeg tester negativ på 5 forsøk, så nå hvet jeg hvordan det er. Ventelistene er lange, så jeg kommer tidligst i gang i igjen i oktober, men kanskje bra med en pause. Er overvektig, så jeg får bruke tiden fremover til å kjempe meg ned i vekt, og se om det kan hjelpe.

Lykke til videre alle rugere og til dere som snart skal igang.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5216384-negativ-blodpr%C3%B8ve/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var leit, føler med deg! Ruger selv for 4. gang og frykter at jeg skal komme etter snart (jada, her råder optimismen, sukk).

Kos deg i sommer, drikk rødvin og nyt livet. Det skal i alle fall jeg gjøre dersom dette skjærer seg.... igjen.

Klem

Hei Mari;

Stoooor klem til deg. Det er jo den meldingen der vi frykter alle sammen.

Men... vi skal alle lykkes en gang!!

Hvis du vil ned i vekt på en fin måte vil jeg anbefale deg Libra... Kjempefine opplegg også på mail.... se www.libra-helse.no

Du kan spise vanlig norsk mat og er aldri sulten, funket bra for meg hvertfall :o)

Sørg noen dager, kos deg masse - og start forberedelsene til neste forsøk!! Gi ikke opp hvertfall :o)

Med hilsen fra meg på RD6, laaaaaange dager

Hei Mari,

Huff dette var trist, slitsomt med alle disse nedturene. Føler med deg nå. Er redd jeg kommer med samme beskjed snart, pesimisten i meg

er iferd med å få litt overtaket nå. Utsetter testing så lenge jeg kan.....

Jeg gikk ned ganske mye i vekt i fjor sommer. Meldte meg inn VG's

vektklubb. Fulgte ikke oppskriftene der, men syntest det var god hjelp å

registrer alt jeg spiste og trente ,for å følge med kaloriinntaket og hvorden inntaket var fordelt på proteiner, fett og karbohydrater. Det funket i allefall for meg, gikk ned 15 kilo på 3 måneder. Var forsiktig med karbohydrater med høy GI. Fokus på å gå ned i vekt kan jo kanskje hjelpe deg til å tenke på litt annet mens du venter på neste forsøk. Ønsker deg lykke til videre.

Klem

Annonse

Dette var leit vennen.

Ta nå godt vare på deg selv disse dagene. Nyt sommeren som kommer, og se fremvoer mot nytt forsøk til høsten.

Er selv på gd 5, frykter, og innstiller meg egentlig, på den beskjeden jeg også.

Tenker på deg. Dette er ikke lett.

Klemmiss :-)

Takk for alle positve og trøstende ord. Kommer sterkere tilbake til høsten eller nyåret. Lykke til alle sammen.Kommer til å stikke innom for å høre hvordan det går med alle sammen.

Snoopi, du har alltid vært så positiv, håper det går det går bra for deg denne gangen.

Spira: Må bare høre hvordan det går videre med deg!!! Lykke til!

Klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...