Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg merker at jeg er så svimmel om dagen. Eller, det kommer når jeg reiser meg. Er dette farlig for den lille inni meg? Bortsett fra at jeg kan falle, men sånn bortsett fra det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 Nei, det er helt vanslig å være svimmel, så berre slapp av:) drikk mye, å reis deg sakte opp. har foresten svart deg på min tråd om det du spørte meg om:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
b.alias Skrevet 31. mai 2006 #3 Del Skrevet 31. mai 2006 Det er faktisk ganske vanlig har jeg hørt. Jeg er så svimmel jeg også. 4+2 på vei... Fikk beskjed fra legen at det er så¨mye som skjer i kroppen nå, slik at blodtrykket og hormonene løper løpsk, derav svimmelhet... Lykke til videre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 31. mai 2006 #4 Del Skrevet 31. mai 2006 Kanskje du har lavt blodtrykk da. Det hadde/har eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 31. mai 2006 Nei, har ikke det. Har fint blodtrykk... har testet det gjennom hele svangerskape....eller...hehe, til nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå