Gå til innhold

Juli: Okey, da har vi vært på 11 mndrs kontroll :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun blir 11 mndr den 4 da men...

7560g og 70,5 cm :-) lita og nett fortsatt hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poden her blir 11 mnd den 3 juli=O) var å veide i går,da var han blitt 10295 gr og 77 cm.. gått ned 200 gr min da..Fin og aktiv gutt=O)

Skrevet

Vi skal på 11 mnd kontroll den 13 tror jeg det var. Er det noe spesielt som skjer på den kontrollen?

Skrevet

Har ikke 11 mnd kontroll vi=O( måtte ned å veie å måle selv..syns d er litt lang tid fra 8-9 mnd kontroll,åsså er d ikke kontroll før barnet er 1 år=O( men tror d er vanlig måling og veiing,og prat med hs som alle de andre kontrollene..siste vaksine får de vell på 1 års kontrollen tror jeg...

Lykke til da,de vokser fort nå=O)

Skrevet

Har nylig vært på 10 mnd kontroll vi... Da var småen 9420 gram og 76,5 cm. =)

Skrevet

Vi har heller ikke 11 mnd kontroll. Det er 6 mnd, 9 mnd og 12 mnd.

Synes det er så lenge mellom hver gang, så har vært nede og veid og målt. I morgen tar vi 11 mnd, så nå er jeg spent! Sist, da hun var 10 mnd hadde hun gått ned litt i vekt, men vokst masse siden sist.

74,5/75 cm og 10,020 g var hun da.

Skrevet

Ja nå var vi på 11 mnd kontroll i går og han fikk vaksine. Reagerte på den, fikk feber og var ikke i form. Ga han en stikkpille. Har fremdeles litt feber:-( Ble veid og målt, var bare gått opp 300 gram fra 8 mnd kontrollen. Han var 10300 g, 75 cm og 48 rundt hode. Kjempehærrrrrlig gutt:-)

Skrevet

Var og veide og målte forrige uke, og da var hun 75,5cm og 10,690kg. Plutselig et skikkelig vekthopp! he,he

Skrevet

11mnd kontroll idag.

Tulla var hele 77cm og 9020gr. Lang er hun blitt.

Fikk vaksine å nå er hun lei, trøtt og har feber.

• 2 uker senere...
Skrevet

Junior ble målt i går (dagen etter han var 11 mnd). Han var da 80,5 cm lang og veide 10165 gram :o)

Skrevet

11 mnd kontroll her og: 73,5 cm og 9080 g::)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...