Gå til innhold

Desember: frekke svar

Anbefalte innlegg

er det bare meg eller er det utrolig mange frekke svar på både skravlesiden og småtrollsidene.

er jo litt kjedelig at selv om sp.målet kanskje er litt dumt, at man skal få frekke kommentarer til svar.lurer man på noe så lurer man på noe... det sies jo at intet sp.mål er for dumt, det finnes bare dumme svar::.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5216235-desember-frekke-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt enig med deg ! Utrolig hva folk får seg til å svare. Det er nå greit at man har forskjellig syn på ting, men når man på enkle spørsmål får "krigerske"/"mobbende" svar så forsvinner jo mye av vitsen med DB siden. I tillegg skjuler jo også mange av svarerne seg bak anonymknappen. Lett å være tøff og frekk når man ikke har mot til å stå frem med nick engang. Skjønner godt at mange er anonyme når de legger inn spm.

For meg er det helt utrolig hva voksne mennesker kan finne på å si til hverandre der inne.

Og bagatellene de henger seg opp i er til å bli sprø av.

Alltid er det en "bedreviter" som bare må si noe nedlatende til noen andre, virker som noen gjør det bare for å få noen til å føle seg dum.

Synes på en måte det er fint med en anonymknapp for dem som kansje har noe noe sensitivt å spørre om kan få lov til å være anonym, men den blir jo så til de grader missbrukt der inne...

Er det noe rart det blir krig her i verden sier nå jeg...

Derfor er jeg så glad det er blitt liv her inne, og bare koselige damer attpåtill.

Setter stor pris på dere alle sammen, vit det :o)

Ja, sånn er det. Veldig dårlig stemning der inne. Spesielt på småtroll, der de kan gjemme seg bak anonym. Helt utrolig hva folk kan finne på å skrive. Skjønner ikke hva de gjør på sånne forum, som liksom skal være til hjelp for hverandre. Nei, takke meg til de snille desembermammaene!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...