Gå til innhold

Hva synes dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 30+2 og har allerede vært innlagt pga. at jeg hadde rier (de klarte å stoppe det heldigvis!!. Da var jeg ikke mer en 27 uker) Har også vært inne på kontroll fordi jeg trodde jeg skulle føde igjen. Har fått beskjed om å ikke gjøre NOE som helst da det kan føre til fødsel igjen. Det som er er at min mann skal dra bort pga. jobben og være borte 1 natt.

Synes dere da jeg er "overhysterisk" fordi jeg synes kanskje han ikke skal drikke i tilfelle det skulle skje noe??

Jeg har ikke sagt noen ting på at jeg ikke vil at han skal dra (selvfølgelig), men det eneste er at jeg tenker at det hadde vært så j.... typisk at det hadde skjedd noe når han er borte og da er det ikke så greit hvis han har alkohol i kroppen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei hysterisk er du vel ikke, men er det mulig for han å la være eller blir han sur om du prater med han om dette???

Nei ta en prat med han du så blir dere nok enige og event får belyst de ulike alternativene.. Kan du være hos en venninne, familie ol hvis du er engstlig for å være alene..

Lykke til

Skrevet

Nei, synes vel han kan vise litt ekstra hensyn om du har hatt premature rier :)

Skrevet

Jeg snakket med ham om det i går og det ble den diskusjonen ut av det...Det han kom med var at han ville ikke være den som bare skulle drikke brus og at jeg måtte da skjønne at han dro dit for å skaffe mange kontakter og da syntes han det ble for dumt at han skulle drikke brus.

Det jeg sa til ham var at jeg syntes at det er selvfølgelig greit at han drar og at han er med på festlighetene etter middag. Jeg nekter ham ikke i det!!

Det eneste jeg tenkte på er at det hadde vært så j...... typisk om at det hadde skjedd noe mens han er borte. Har liksom hatt et ganske stort "nedpress" både i går og i dag..

Uff.... Jeg blir liksom så usikker også... Det er jo ikke det at jeg tror det skjer noe heller, men siden det har vært så mye ting som tilsier at ting kan være på gang så blir jeg usikker.....

Hilsen hovedinnlegger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...