*bolla pinnsvin* Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Var på Sparkjøp i går og handlet inn litt ting og tang som jeg kan få bruk for når den lille kommer. Begynte med å finne en deilig morgenkåpe som jeg kan ha på føden, siden jeg ikke har dette fra før. Det var jo forsåvidt greit nok, men så gikk det over i traume-land, altså... Skulle kjøpe meg panty med bein, som jeg har tenkt å bruke etter fødselen. Stod i prøverommet og presset den på, mens flesk og mage tøt ut i alle retninger. Fikk den jo ikke over magen, men det er jo ikke poenget akkurat nå heller; at låra passet var det viktigste, fant jeg ut. Så var det over til amme-bh. Har stor B til vanlig, så jeg tenkte at C måtte vel holde. Men, neida... C var for liten, D var for liten, så til slutt endte jeg opp med to stk i størrelse E!!! Holdt på å dø av latter der jeg stod for meg selv inni prøverommet med mine gigantiske bh'er og puppen som hang sørgelig ut av "ammehullet". Det hører også med til historien at samboer'n stappa bh'en på hodet da jeg kom hjem, for å se om den passet der. Den satt som en skudd - og han har såpass stort hode at han måtte ha ekstra stor russelue i sin tid Så fant jeg ut at jeg måtte ha bind eller noe å ha hjemme, sånn i tilfelle vannet går. Ble tipset om å kjøpe Tena, så da ble det en pakke med Tena med luktkontroll - jada... Så stod jeg der i kassa, med min rosa morgenkåpe, inkontinensbind, bestemortruser som jeg hadde rasket med meg på vei til kassa, fleskeinnpress-pantyer og sist, men ikke minst to amme-bh'er som jeg tror jeg skal bruke som telt når det hele er over... Herligheten kostet 1200 kr og må være de kjipeste pengene jeg noen gang har måttet punge ut med. Vel hjemme insisterte samboeren på catwalk (eller skal vi si cat-valk..? ) med min nyinnkjøpte garderobe og det ble vakkert, kan du tro! Svær mage, disselår og sideflesk blir utrolig sexy når man får presset det inn i alt for trange pantyer og gigant-bh og tuller det hele inn i en stor rosa morgenkåpe Men det skal sies at samboeren tok det med godt humør og latter og forsikret meg om at han var like glad i jenta si fordet Lykke til med shoppingen, jenter!
scania!2åring og lastebilspire Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 hehehe...synes jeg ser det!dette var skikkelig gøyal lesning og jeg trengte virkelig en latterkule i dag:-)
Maika&Laika Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Hehe denne var dritdeilig å lese etter 2kg-i-uke-39-debattene! Heia kvinneligheten, heia oss, heia forbrenning når den tid kommer...hehe Ha en strålende dag!
trebarnsmamma? Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 Hihihi, fantasktisk!!! :-D Og penere skal vi nok bli med åra, hihihi
Gjest Skrevet 31. mai 2006 #9 Skrevet 31. mai 2006 Hi, hi, hi, hi, hi...... Sitter her å ler nå - ser det hele for meg. Skal selv en tur på Sparkjøp og regner med at jeg blir like sexy.
Gjest Skrevet 31. mai 2006 #11 Skrevet 31. mai 2006 Nå ble jeg inspirert til å slepe mannen med på sparkjøp før vi skal til legen idag .
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 31. mai 2006 #12 Skrevet 31. mai 2006 trenger man egentlig denna morgenkåpa? Tror ikke jeg gidder å kjøpe noe jeg ikke kommer til å bruke, tror jeg heller kjøper meg en ny og stilig joggedress selv om det er vanskeligere å ta på seg...andre som mener no anna?
Gjest Skrevet 31. mai 2006 #14 Skrevet 31. mai 2006 haha:-) fantastisk morsomt fortalt!! ser det før meg, og kan tenke meg pengene virkelig var sure ja:-)
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 31. mai 2006 #15 Skrevet 31. mai 2006 Hihihi, tror jeg ler meg ihjel Morsom lesing når man sitter her å er litt smådeppa over at babyen trives litt for godt i magen til mamman sin Var faktisk så heldig å finne meg en ganske fin amme-bh på lindex jeg, er sååå fornøyd Men ingenting blir fint når du åpner klipsen og slipper ut herligheten da..hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå